beczka piwa - ile kosztuje?

1. Data: 2000-12-04 10:24:26

Temat: Re: beczka piwa - ile kosztuje?
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shaman wrote:

> hejka... organizujemy impreze i chcielibyśmy kupić beczkę piwa... macie
> jakieś doświadczenia w tym temacie? ile kosztuje, czego sie wystrzegać
> itp...

kłopotliwa obsługa - lepiej dogadaj się w browarze i wypożycz roll-bar.
Szczególnie, że jedna beczka to trochę maławo :))
Chyba, że nie masz na mysli Kega ale prawdziwą beczkę - o ile jeszcsze
takie robią
Cenowo - różnie
Kolega mi podpowiada, że latem trafił Tyskie 1,60 za _litr_ i jest to
mniej więcej ten rząd wielkości.
Za beczki i roll-bar zazwyczaj musisz odpalić kaucję zwrotną
Podejrzewam jednak, że teraz tj po sezonie dogadasz się aby do kilku
beczek dorzucili roll-bar gratis

sadyl

1. Data: 2000-12-04 11:04:06

Temat: beczka piwa - ile kosztuje?
Od: "Shaman" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka... organizujemy impreze i chcielibyśmy kupić beczkę piwa... macie
jakieś doświadczenia w tym temacie? ile kosztuje, czego sie wystrzegać
itp...

PZDR
Shaman

1. Data: 2000-12-04 11:16:49

Od: "Tomasz 'TomaszKa' Kałużny" <t...@z...pcz.czest.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shaman" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> hejka... organizujemy impreze i chcielibyśmy kupić beczkę piwa... macie
> jakieś doświadczenia w tym temacie? ile kosztuje, czego sie wystrzegać

Mam spore doswiadczenia w tym temacie i z gory mowie ze nie jest tak prosto
napic sie piwa z beczki :(. Otoz... kaucja za beczke waha sie od 100 do
800(!!!) zl w zaleznosci o browaru lub dystrybutora. Oczywiscie takie
"extra" ceny sa tylko jak ktos bierze piwko okazyjnie na imprezke. Mozna do
tego wziasc pompke reczna (oplaty 10-20 zl za dzien) ale wymaga to troche
wprawy zeby nie leciala sama piana albo wziasc chlodziarke (kaucja
300-500zl) lub roll-bar (nie wiem jaka kaucja) i do tego obowiazkowo CO2 za
ok.30-50 zl. Tak wiec jak widzisz ceny nie sa male... A beczke (KEG 30) piwa
mozna kupic np. za 85 zl jakiegos sikacza albo ok.120 jakies mocne z tym ze
sikacze jakos trudniej kupic.

Pozdrawiam. Tomek.

ICQ# 36467291; GG# 174753 - 'Vyehoo'

1. Data: 2000-12-04 11:51:25

Od: "Sorel" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz 'TomaszKa' Kałużny" <t...@z...pcz.czest.pl>
napisał w wiadomości news:90fu7f$79a$1@info.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
do
> 800(!!!) zl w zaleznosci o browaru lub dystrybutora.

W Gdańsku kaucja za keg wynosi 250 zł polskich nowych (sklep firmowy
browaru Heweliusz)

> [...]
> wprawy zeby nie leciala sama piana albo wziasc chlodziarke (kaucja
> 300-500zl) lub roll-bar (nie wiem jaka kaucja) i do tego obowiazkowo

Pompka ręczna - 700 zł polskich nowych kaucji, bez opłat za czas
wypożyczenia. Obsługa bajecznie prosta, trzeba tylko "odstać" kega kilka
godzin, najlepiej w chłodnym miejscu.
Kaucja za roll-bar - nie pamiętam, ale w grę wchodzą już tysiące
złotych...

Gdańskie - 90zł
Heweliusz - 120 zł
Lech -keg 50l - 180 zł
Amber -keg 50l - 130 zł

--
Pozdrawiam, Sorel
k...@k...net.pl

1. Data: 2000-12-04 20:56:08

Od: "pedro" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie mozesz kupic piwo w beczce na ul. Bokserskiej w hurtowni u
p.Kurek, cena waha sie w granicach 90 zlotych za piwo slabe i ok. 100 zloty
za mocne. Jest to cena za 30 litrowa beczke. Do beczki dostajesz dwa
kraniki, mozesz wplacac kaucje za beczke albo zostawic jakis dokument.

1. Data: 2000-12-04 22:21:38

Od: "didi" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"pedro" <p...@p...pl> wrote in message news:90h0a9$nde$1@news.tpi.pl...
>cena waha sie w granicach 90 zlotych za piwo slabe i ok. 100 zloty
[ciach, ciach]
Miejsce zgadzam sie - najlepsze, ale ceny jak oststnio tam bylam wahaly sie
od 65 do okolo 100 pln. Obsluga prosta pod warunkiem, ze da sie jej
oczywiscie troche odsapnac po podrozy ;)))

--
Pozdrawiam didi
d...@a...net

Coś do barszczyku.
zimowe odswiezanie strany
Kuchnia Mysliwska
Serwis Makaron i jego kolejna potrawa makaronowa !
Chinskie pierogi