co z żołądków?

1. Data: 2000-12-04 10:16:04

Temat: co z żołądków?
Od: Arkadiusz Szyc <p...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co dobrego(i w jaki sposób) można przyżądzić z żołądków drobiowych ?
Zapewne można to samo co z wołowych(mam na mysli flaki), ale czy istnieją jakies inne
mozliwosci.
Za wszelkie sugestie z góry dziekuję.
Pozdro
--
*Arkadiusz Szyc*
p...@r...mif.pg.gda.pl

1. Data: 2000-12-04 10:29:26

Temat: Re: co z żołądków?
Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami robie gulasz z zoladkow. Podsmazam posolone zoladki z cebulka,
zalewam woda, dokladam ew. warzywa i zaciagam maka - bardzo dobre.
Ela

1. Data: 2000-12-04 10:32:18

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz Szyc wrote:

> Witam
>
> Co dobrego(i w jaki sposób) można przyżšdzić z żołšdków drobiowych ?

pisałem o żołądkach jakiś czas temu.
Przepis pochodzi w ogólnych zarysach od Ostrego:

żolądki czyścisz i dusisz az zaczną sie robić miękkie.
Doprawiasz: sól, trochę pieprzu, dużo curry. ja lubię jeszcze z
czosnkiem
zaciągasz: śmietana (lub kefir) + mąka (ja daję ziemniaczaną)
Jeśli za mało kolorowe dosypujesz szafranu (wersja na koniec miesiąca:
kurkumy:))
smakowo: jakbyś w restauracji w centrum Delhi zamówił ozory po polsku
:)))

sadyl

1. Data: 2000-12-04 10:52:27

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał...
> [...]
> zaciągasz: śmietana (lub kefir) + mąka (ja daję ziemniaczaną)
> Jeśli za mało kolorowe dosypujesz szafranu (wersja na koniec miesiąca:

Robię prawie tak samo...
Czyszczę, obsmażam, dodaję cebulki (dużo) duszę aż będą mięciusieńkie (to
jest około 2, nawet trzy godziny) przyprawiam solą, pieprzem, listkiem,
zielem angielskim, gałką i imbirem. Zabielam śmietaną z mąką...
No i jest jeszcze druga wersja... Gotuję, kroję na flaczki i doprawiam jak
flaki...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-12-04 12:22:43

Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz Szyc napisał(a):

> [...]
> Zapewne można to samo co z wołowych(mam na mysli flaki), ale czy istnieją jakies

A ja uwielbiam je na zimno w galacie...

1. Data: 2000-12-04 13:19:44

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

maltanb napisal:

> [...]

Krupnik z żołądkami. Z sercami tez jest dobry.

Krycha

1. Data: 2000-12-05 22:05:43

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wystukała w wiadomości
<3...@m...ci.uw.edu.pl>:

> Krupnik z żołądkami. Z sercami tez jest dobry.

A najlepiej z jednym i drugim... :)

Jo'Asia, pożeraczka podrobów.

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://esensja.art.pl =(';')=

beczka piwa - ile kosztuje?
Coś do barszczyku.
zimowe odswiezanie strany
Kuchnia Mysliwska
Serwis Makaron i jego kolejna potrawa makaronowa !