bede tata :-)))))))))

21. Data: 2002-09-04 11:33:15

Temat: Re: bede tata :-)))))))))
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelia" <a...@p...onet.pl> napisał

> Coz, Molnarko, nie ma 100% zabezpieczenia... Chyba, ze totalna
abstynencja:)

Tiaaaaa ;-)
Ciekawe, że wśród ludzi z którymi się spotykam i rozmawiam na takie tematy
... jednak są takie metody (i nie jest to wcale abstynencja) i oni jakoś
potrafią zaplanowac sobie ciążę.

Poza tym autor wątku oficjalnie napisał, że się nie zabezpieczali (nie
myśleli dużo by ciąży zapobiec) więc nie zwalajmy winy na nieskuteczne
środki.

Pozdrawiam
MOLNARka

22. Data: 2002-09-04 11:39:32

Od: "Domin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja będę drążyć temat ... to dlaczego nie zabezpieczaliście się przed ciążą
> skoro ślub był wyznaczony na przyszły rok a Wy uważacie, że najpierw ślub
> później narodziny ?

No przeciez nie bedzie inaczej. Najpierw bedzie slub, a potem narodziny. A
na powaznie to temat jest za bardzo gleboki, zeby drazyc dlaczego tak a nie
inaczej. Powiem tylko tyle ze: pracujemy, studjujemy i kochamy sie. Stac nas
na utrzymanie sie i dzieciatko, a w miare z uplywem lat powinno byc nas stac
na coraz wiecej. Jednak na to zeby tak od reki wydac jakies 12 tys na wesele
to nam sie nie usmiecha. Rodziny sa z koleji takie ze wesele musi byc i
rodzice zrobia. My jestesmy zgodni i chcemy, z tego powodu sie
przeciwstawiac ich woli. Zreszta wesele w koncu ma sie tylko jedno
(zazwyczaj), wiec jak juz tak chca to niech bedzie. Ustalilismy termin na
przyszly rok, ale bedzie wczesniej ;-)

Pozdrawiam
Domin

23. Data: 2002-09-04 11:42:13

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Poza tym autor wątku oficjalnie napisał, że się nie zabezpieczali (nie
> myśleli dużo by ciąży zapobiec) więc nie zwalajmy winy na nieskuteczne

wiesz, ale autor watku jakos nie płakał dlatego, ze tatusiem zostanie i nie
rozpatrywał które z nich winę za stan faktyczny ponosi- on tylko pytał jak
skrócić oczekiwanie na ślub - była tu w ogóle mowa o czyjejkolwiek winie? bo
może coś przeoczyłam?
wydawało mi się, że komentarze na temat skuteczności środków anty i tego czy
oni ich uzywali nie pomoze im we wcześniejszym załatwieniu ślubu, ale mylę
sie może?

pozdr.Joanna

24. Data: 2002-09-04 12:05:01

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał

> wiesz, ale autor watku jakos nie płakał dlatego, ze tatusiem zostanie i
nie
> rozpatrywał które z nich winę za stan faktyczny ponosi

Toteż ja do autora wątku tego wcale nie pisze ;-)
Odpisałam na post Ameli, która usiłuje wmówić, że niezaplanowana ciąża to
wina "nie 100%" środków antykoncepcyjnych - a to nieprawda.

> on tylko pytał jak
> skrócić oczekiwanie na ślub

Na to pytanie odpowiedziło mu kilka innych osób - mnie zaciekawiło coś
innego ... czyżbym nie mogła zpytać ?

- była tu w ogóle mowa o czyjejkolwiek winie? bo
> może coś przeoczyłam?

Chyba po prostu nie zrozumiałaś. Ale to się zdarza - spoko.

Pozdrawiam
MOLNARka

25. Data: 2002-09-04 12:12:12

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domin" <d...@w...pl> napisał

> No przeciez nie bedzie inaczej. Najpierw bedzie slub, a potem narodziny.

:-) Unikasz odpowiedzi ;-0
Zaplanowaliście ślub na przyszły rok (z różnych względów - nie musimy ich
omawiać).
Ważne dla Was jest to by ślub był przed narodzinami dziecka - co pokazuje
Wasze teraźniejsze zachowanie.
Więc dlaczego nie myśleliście o zabezpieczeniu sie przed ciążą ?

Jeśli grupę to nudzi ... to napisz mi na priva. Ja po prostu chce zrozumieć
motywy działania - bo dla mnie jedno wyklucza drugie i pokazuje Waszą
niekonsekwencję ... ale może ja sie nie znam ;-(

> Powiem tylko tyle ze: pracujemy, studjujemy i kochamy sie. Stac nas
> na utrzymanie sie i dzieciatko, a w miare z uplywem lat powinno byc nas
stac
> na coraz wiecej.

Gratuluję ;-)

> Jednak na to zeby tak od reki wydac jakies 12 tys na wesele

^^^^^^^^^^^^^^^
Myślisz, że tyle kosztuje wesele ?
Gdzie ???????

> My jestesmy zgodni i chcemy, z tego powodu sie
> przeciwstawiac ich woli.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

A jak to zrobicie ?
Pytam z ciekawoście - nie złośliwie (wiem, że mogę być o nią posądzona ;-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

26. Data: 2002-09-04 12:37:36

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message
> Odpisałam na post Ameli,

Wiem, ze zwracanie uwagi na czyjes bledy ortograficzne lezy w zlym tonie,
ale mam dzis zly humor: Amelii pisze sie troche inaczej...

> która usiłuje wmówić, że niezaplanowana ciąża to
> wina "nie 100%" środków antykoncepcyjnych - a to nieprawda.

Nikomu nic nie usiluje wmowic. Napisalam, ze nie ma stuprocentowego
zabezpieczenia przed ciaza. Ty wiesz swoje, a ja swoje. EOT.

Amelia

27. Data: 2002-09-04 12:41:03

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał

> nie
>
> Toteż ja do autora wątku tego wcale nie pisze ;-)

Amelia odpowiedziała na twoje pytanie dotyczace autora wątku i aspektu
bardzo osobistego jego omawianej sprawy, której na światło dzienne nie
wyciągał raczej a więc śmiem twierdzić , że te posty również dotyczą autora
i jego wątku
czy są w temacie sama oceń
> Odpisałam na post Ameli, która usiłuje wmówić, że niezaplanowana ciąża to
> wina "nie 100%" środków antykoncepcyjnych - a to nieprawda.

oczywiście bo powinna była napisać " to również często wina nie
100%działających srodków anty"
ale to już było

> Na to pytanie odpowiedziło mu kilka innych osób - mnie zaciekawiło coś
> innego ... czyżbym nie mogła zpytać ?

ależ możesz :) zdaje się że autor zainteresowany zbytnio nie był ?
ja jako obca osoba odebrałam cię jako nachalną i stąd mój post

ale (bez obrazy) może zdarzyło mi się nie zrozumieć ?:)

również pozdrawiam
Joanna

28. Data: 2002-09-04 13:06:55

Od: "Domin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> motywy działania - bo dla mnie jedno wyklucza drugie i pokazuje Waszą
> niekonsekwencję ... ale może ja sie nie znam ;-(

Nie wszytsko da sie wytlumaczyc. Niech sie dzieje wola nieba z nia sie
zawsze zgadzac trzeba. ;-)

> ^^^^^^^^^^^^^^^
> Myślisz, że tyle kosztuje wesele ?
> Gdzie ???????

Teraz to co po nizej to bez zadnych ekstrawagancji, jesli sie myle to prosze
poprawic.

Ok. Wydatki Pana młodego:
-garnitur, buty, bukiet dla panny mlodej - 1000 zl
-orkiestra - 2000 zl
- alkohol na ok 100 os. po 0,5 l. na lebka - 2200 zl
- napoje zimne, soki itp. 500 zl
- poniewaz wesele poza Krakowem - autobus 500 zl
- kisadz 300 zl ?
- obraczki - juz mamy- ale ok. 1000 zl

Panna mloda
- suknia i dodatki 1000 zl
- kucharka, 2 kelnerki x 2 dni 600 zl
- jedzenie, ciasta ok 3000 zl ??

no i wychodzi

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> A jak to zrobicie ?

Zawsze sie smialem z tych co sie tak przejezyczaja a tu prosze. Mialo byc "
.......nie chcemy............."

Pozdrawiam
Domin

29. Data: 2002-09-04 13:22:38

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał

> Amelia odpowiedziała na twoje pytanie dotyczace autora wątku

Nie za bardzo ... autor od razu mówił ze o zabezpieczaniu dużo nie myśleli
... więc wnioski Amelii o nie 100% działaniu środków wcale autora nie
dotyczą ... są dopisane ot tak sobie ;-/

> oczywiście bo powinna była napisać " to również często wina nie
> 100%działających srodków anty"

Mogłaby napisać cokolwiek ... ale to nie jest w temacie tego wątku bo autor
powiedział co robili z zabezpieczaniem, prawda ? ;-)

> ależ możesz :) zdaje się że autor zainteresowany zbytnio nie był ?

I co z tego ? Powiedz jak przewidzieć, ze autor wątku nie będzie
zainteresowany odpowiedzią na jakieś tam pytanie skoro się jeszcze tego
pytania nie zada ?
Ja tego nie umiem ... więc zadaje pytania - a że ktoś nie odpowiada to jego
sprawa.
Najśmieszniejsze jest to, że autor Domin wcale nie wygląda na urażonego ...a
inne osoby stają w jego obronie bo ja takie natrętne posty piszę ;-)))
Może dajcie chłopakowi dojść do słowa a nie odpowiadajcie i komentujcie za
niego, co ?

> ja jako obca osoba odebrałam cię jako nachalną i stąd mój post

Czyli ze mną wszystko w normie :-)))))

Pozdrawiam i EOT
MOLNARka

30. Data: 2002-09-04 13:27:31

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelia" <a...@p...onet.pl> napisał

> Wiem, ze zwracanie uwagi na czyjes bledy ortograficzne lezy w zlym tonie,
> ale mam dzis zly humor: Amelii pisze sie troche inaczej...

Sorry za błąd.
Ale jak jesteśmy już takie czepialskie i w złym humorze to prawidłowo pisze
się MOLNARko a nie Molnarko :-)))))

> Napisalam, ze nie ma stuprocentowego
> zabezpieczenia przed ciaza.

100 % rzeczywiście nie ma ... jest 99.999999% i mi osobiście takie
zabezpieczenie wystarcza ;-)

Śmieszne, że jak ktoś zaliczy wpadkę (bez obrazy to nie o Tobie) to zawsze
się tłumaczy tymi nie 100% środkami :-)))
Jakoś dla innych - planującym potomstwo w odpowiednim czasie i działającym
zgodnie z założeniami ta 99,999999 % pewności wystarcza i są w stanie
zrealizować swoje plany.

Pozdrawiam i EOT
MOLNARka

Zycie rodzinne bez telewizorka