beton komórkowy jako gruz

1. Data: 2003-09-08 13:22:11

Temat: beton komórkowy jako gruz
Od: "Rapi" <r...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest prawdą, że gruz uzyskany z rozebrania ścianki działowej z bloczków
z betonu komórkowego nie nadaje się do budowy np. tarasu. Mam tego trochę i
nie wiem co z tym zrobić. Będę robił taras i wtedy by się przydał, ale
słyszałem że się nie nadaje - wówczas pozostaje mi go wywieźć. Czy ktoś może
coś na ten temat wie?

1. Data: 2003-09-08 13:31:13

Temat: Re: beton komórkowy jako gruz
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rapi" <r...@w...com.pl> napisał w
wiadomości news:bjhvp4$n58$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> Czy jest prawdą, że gruz uzyskany z rozebrania ścianki
> działowej z bloczków z betonu komórkowego nie nadaje
> się do budowy[...]

1) pl.misc.budowanie.

2) Nie nadaje się. Beton komórkowy to coś w rodzaju gąbki,
"gruz" z tego kruszy się w rękach, a poza tym ciągnie wodę jak
smok, osłabiając np. lany beton. Ze względu na właściwości
higroskopijne nie nadają się również cegły itp. materiały
ceramiczne. Jeśli już gruz, to "prawdziwy" betonowy, z bloczków
fundamentowych, dachówek betonowych, kostki brukowej itd.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

Zmywarka do zabudowy - da sie odliczyć ?
cofający się zapach ze zlewozmywaka
Wózkownia
Licznik na wodę na działce - proszę o pomoc.
gaz+okap+kuchnia otwarta