bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem

11. Data: 2017-06-09 11:11:41

Temat: Re: bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem
Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-09 o 10:53, Ikselka pisze:
> [...]
rzacy-lekarze-juz-nie-tylko-przeciw-aborcji-i-antyko
ncepcji

> Na kompost - razem z niepotrzebnymi zarodkami z in vitro, kawałkami płodów
> z aborcji, starcami, kalekami, chorymi nieuleczalnie. A co tam, raz się
> żyje - dołożyć jeszcze bezrobotnych!

tak to odczytałaś? aż się dziwię że po tylu latach mojego tu pisania
pośrednio taką wypowiedzią _zarzucasz mi_ brak szacunku do świętości
życia. znajdź choć jeden mój post który by to potwierdzał. :-)
btw, jak się rozpędzisz to walisz na oślep :-)

12. Data: 2017-06-09 11:30:38

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.06.2017 um 11:07 schrieb Aiua40:

rzacy-lekarze-juz-nie-tylko-przeciw-aborcji-i-antyko
ncepcji

> tak to odczytałeś? :-)

Niestety. Widuje ludzi spedzajacych dnie na obserwowaniu
przejezdzajacych pociagow i samochodow, emerytow podziwiajacych postepy
prac na placach budow, matki plotkujace przy placach zabaw, piwoszy
wysiadujacych godzinami w ogrodkach. Z drugiej strony, slyszalem o
nieszczesnikach, ktorzy po wypadku, zawale lub wylewie wegetuja
miesiacami czy latami we wlasnych sokach zdani na laske i nielaske
bliskich lub obcych.
Co to za zycie? A jakie mamy alternatywy?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

13. Data: 2017-06-09 12:06:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

rzacy-lekarze-juz-nie-tylko-przeciw-aborcji-i-antyko
ncepcji

> tak to odczytałaś?

A można było inaczej? Nie bardzo.

> [...]
> życia. znajdź choć jeden mój post który by to potwierdzał. :-)
> btw, jak się rozpędzisz to walisz na oślep :-)

Iska, nie miałam zamiaru Cię walić, jednak w swoich wypowiedziach
prezentowanych w necie jestem (i muszę być) konsekwentna - bo nie tylko Ty
to czytasz. Żeby nikt mi nie zarzucił potem cytując, że raz w tę, a raz w
tę, zależnie od osobistej sympatii.
Wiesz, że Cię lubię, cenię i znam oczywiście Twoje poglądy - a Ty moje. Nie
powinnaś zatem być zaskoczona moją ostrą reakcją. Napisałaś coś bardzo
jednoznacznego i znając moje poglądy dziwisz się, że się wkurzam?

14. Data: 2017-06-09 13:13:33

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-09 o 11:30, silvio balconetti pisze:

> [...]
> miesiacami czy latami we wlasnych sokach zdani na laske i nielaske
> bliskich lub obcych.
> Co to za zycie? A jakie mamy alternatywy?

zdumiewa mnie jak wiele można wyssać wniosków z prostego
stwierdzenia :-)

15. Data: 2017-06-09 13:18:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

rzacy-lekarze-juz-nie-tylko-przeciw-aborcji-i-antyko
ncepcji

> zdumiewa mnie jak wiele można wyssać wniosków z prostego
> stwierdzenia :-)

To mogłaś trochę rozwinąć, zamiast upraszczać. Widzisz, że odbiór był
jednoznaczny.
Możesz teraz.

16. Data: 2017-06-09 13:28:51

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-09 o 12:06, Ikselka pisze:

> [...]
> powinnaś zatem być zaskoczona moją ostrą reakcją. Napisałaś coś bardzo
> jednoznacznego i znając moje poglądy dziwisz się, że się wkurzam?

przeprosiny przyjęte :-)
btw, fakt że nie jestem katoliczką, nie oznacza, że nie wiem co to
moralność i świętość każdego życia i oby nigdy nie przyszło mi decydować
za życiem lub śmiercią spokrewnionej mi istoty. ale też rozumiem gdy
bliscy zajmujący się osobami w śpiączce w duchu myślą, że gdyby chory
zmarł skończyłaby się obopólna gehenna. zdaje się jednak, że lęk przez
głośnym wyrażaniem tej woli ze strony osoby zajmującej się takim
członkiem rodziny w dużym stopniu jest definiowana przez lęk przed
opinią ludzi bo jak człowiek jest wymęczony ciągła opieką nad
terminalnym to i sumienie najlepszych ludzi pod słońcem z czasem zaczyna
kostnieć - jeśli wiesz co mam na myśli.
z drugiej strony znam ze słyszenia przypadek kobiety, która bodajże do
teraz leży w śpiączce, zajmuje się nią mąż i opiekunki z doskoku
i po zabraniu jej ze szpitala do domu zaobserwował u niej postępy
a kiedy oddał ja do szpitala na badanie kontrolne, kobieta zacięła
się na amen i przestał z nią mieć jakikolwiek kontakt. widać
rozumiała doskonale co się z nią dzieje i obawiała że ją odda.smutny
temat :-(

17. Data: 2017-06-09 13:29:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiacami czy latami we wlasnych sokach zdani na laske i nielaske
> bliskich lub obcych.
> Co to za zycie? A jakie mamy alternatywy?

Nojachtojakie? Kogo aborcja nie powaliła, tego wyeutanować! Matki przy
piaskownicach, sąsiadki pod sklepem, emerytów... Polityków i feministki
też.
:-))

18. Data: 2017-06-09 13:36:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

rzacy-lekarze-juz-nie-tylko-przeciw-aborcji-i-antyko
ncepcji

> przeprosiny przyjęte :-)

No tak, to były przeprosiny - mogę wyartykułować dokładnie: PRZEPRASZAM.

> [...]
> opinią ludzi bo jak człowiek jest wymęczony ciągła opieką nad
> terminalnym to i sumienie najlepszych ludzi pod słońcem z czasem zaczyna

Tak, wiem. Moje też było wystawiane na takie pokusy.

> [...]
> się na amen i przestał z nią mieć jakikolwiek kontakt. widać
> rozumiała doskonale co się z nią dzieje i obawiała że ją odda.smutny

Smutne tematy są najbardziej pouczające. Te wesolutkie jakoś niebałdzo.
Skądś się fkącu biorą wyrażenia typu "na własnej skórze" czy "w biedzie",
albo "syty głodnego" oraz "w zdrowiu i chorobie, póki śmierć..."

19. Data: 2017-06-09 13:38:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> btw, fakt że nie jestem katoliczką, nie oznacza, że nie wiem co to
> moralność i świętość każdego życia

Będzie Ci to policzone tam czy gdzie indziej, spoko :-)

20. Data: 2017-06-09 13:45:23

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-09 o 13:38, Ikselka pisze:

> Będzie Ci to policzone tam czy gdzie indziej, spoko :-)

na to liczę a jak będzie czas pokaże iksi :-*

Oddawanie szpiku
Pac, pac, pac...
Rozrywkowo...
Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą