bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem

21. Data: 2017-06-09 15:17:54

Temat: Re: bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> na to liczę a jak będzie czas pokaże iksi :-*

Tam nie ma czegoś takiego jak czas.
A nawet JEŚLI tam w ogóle niczego nie ma, to...
https://m.youtube.com/watch?v=oG6pEolAKm8

Życie mamy tylko jedno. Uświadamiając to sobie trudniej odebrać je
komukolwiek, nie?
:-*

22. Data: 2017-06-09 15:54:09

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> zdumiewa mnie jak wiele można wyssać wniosków z prostego
> stwierdzenia :-)

Cos jak w testach projekcyjnych. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Oddawanie szpiku
Pac, pac, pac...
Rozrywkowo...
Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą