biegunka - prosze o pomoc

1. Data: 2005-05-24 12:36:49

Temat: biegunka - prosze o pomoc
Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

posze w imieniu znajomej!
ma takie ojawy
w 1 dzien ze 10razy do wc i wysoka temperatura ponad 39
2 dzien temp okolo 37 i rowniez wc ze 2-3
3 dzien temp sie utrzymuje wc jak wyzej
4 dzien z rana krwawienie z nosa i wc jak narazie 1 raz
oczywiscie ten "stolec" bo raczej nie mozna go tak
nazwac to wsumie sama ciecz.
bierze smekte i wegiel od 3 dni
nie widac jakiejs widocznej poprawy.
to krwawienie to chyba z oslabienia
organizmu poniewaz spozywa glownie
kisielki i plyny.
i teraz pytanko!
jaka moze byc przyczyna tego wszystkiego?
kolezanka twierdzi ze nic nie zjadla
co mogloby jej zaszkodzic, bo to samo
jadly i inne osoby w rodzinie.
macie moze jakas dobra koncepcje zeby sie
tego pozbyc?!?!
albo co robic?!

pozdr
--
..::YazOO::..
| GG ......................... 6977287 |

2. Data: 2005-05-24 12:59:20

Temat: Re: biegunka - prosze o pomoc
Od: radek-k <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

YazOO napisał(a):

> macie moze jakas dobra koncepcje zeby sie
> tego pozbyc?!?!
> albo co robic?!

tak, najlepiej isc do lekarza. koniecznie. moze to byc zwykle zatrucie,
albo cos powazniejszego: choroba crohna, wrzodziejace zapalenie jelita
grubego czy inne nieswoiste zapalenie jelita.

pozdrawiam

radek

3. Data: 2005-05-24 13:29:41

Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2 dzien temp okolo 37 i rowniez wc ze 2-3
> 3 dzien temp sie utrzymuje wc jak wyzej
> 4 dzien z rana krwawienie z nosa i wc jak narazie 1 raz

podobnie miala moja siostra przy grypie jelitowej (nie wiem czy wogole jest
taka jednostka chorobowa, ale takim okresleniem posluzyl sie lekarz)
dodatkowo dochodzily wymioty
ja bym szorowala do lekarza, bo rownie dobrze moze to byc zwykla biegunka
(choc szczerze 4 dni i dosc drastyczne objawy-nie wyglada to na zwykla
biegunka) jak i jakies bakterie, moze wirusy czy inne ustrojstwo albo tak
jak napisal ktos ponizej calkiem cos innego

zycze kolezance szybiego powrotu do zdrowia!!
pozdr
Kasia

dziwna sprawa
uzależnienie od słodyczy
Kamica nerkowa - doagnoza, profilaktyka, leczenie.
Wrzód na d...
Toksoplazmozaw ciąży_pomóżcie w interpretacji wyników