bio....

From: "struszek" <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: bio....
Date: Mon, 28 Feb 2005 20:02:17 -0000

witam!
mi tez udalo sie prezjsc takie badanie.u mnie stwierdzono uczulenie na chlor
(ni ewiem czy jest to mozliwe ale chyba to mam), mleko (ciezko mi bylo sie
odczulac) i zboza. Podobno juz jestem odczulona (co 3 tygodnie kolejne
badania i kolejne 75 zlotych) ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc. po
kazdej wiekszej ilosci mleka lub produktow mlecznych dostaje ostrych bolow i
wysypki.
mam nadzieje ze twoj lekarz nie bedzie tak odczulal jak moj.
pozdrowienia