ból w pachwinie

1. Data: 2004-02-08 21:14:25

Temat: ból w pachwinie
Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dwa miesiące temu, kiedy chciałam usiąść strasznie zabolało mnie w
pachwinie. Przez jakieś dwa tygodnie bolało mnie tak ,że musiałam chodzić
bardzo powoli.
Potem ból przeszedł w takie dziwne szczypaniei pieczenie. Tak jest do teraz.
Lenistwo nie pozwala mi iść do lekarza i tak zwlekam :(
Jeśli ktoś z was mógłby mi podpowiedzieć co to może być i co ewentualnie
mogę zażyć, byłabym wdzięczna.

Marysia

2. Data: 2004-02-09 08:14:06

Temat: Re: ból w pachwinie
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ">>Darko<<" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Lenistwo nie pozwala mi iść do lekarza i tak zwlekam :(
> Jeśli ktoś z was mógłby mi podpowiedzieć co to może być i co ewentualnie

niestety na lenistwo i na glupote jeszcze nie wynaleziono leku

krwawienie nie w pore
Zrób coś dla ludzkości :)
Chory psychicznie a otoczenie
słownik ang-pol (stomatologiczny)