krwawienie nie w pore

1. Data: 2004-02-08 21:00:40

Temat: krwawienie nie w pore
Od: "Axis" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wstepie oswiadczam ze jutro lece do lekarza.

A Problem jest taki ze wystapilo u mnie krwawienie po 7 tabletkach (7 dniach)
brania Microgynon 21. Biore je juz prawie rok.
Objawy takie jak miewam przy miesiaczce (lekki bol brzucha).
W niczym nie przypomina to lekkiego plamienia - ktore podobno czasem moze
wystapic.
Tabletki biore regularnie, o tej samej porze, choc najwiekszy poslizg to 3
godz (sie zaspalo mi) ale to dawno.
Poprzednie krwawienia w 7-mio dniowych przerwach wystepowaly normalnie,
tyle ze ostatnie bylo o 2 dni dluzsze.

Czy ktos z was spotkal sie z takim zjawiskiem?
Zaczynaja mnie nachodzic czarne mysli (rak, poronienie ...)
i nie wiem czy dzis usne.