bolace czolo u dziecka

1. Data: 2003-01-07 16:03:51

Temat: bolace czolo u dziecka
Od: "Lusia71" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Zadzwonilam do domu i zapytalam jak sie czuje Alusia. Odpowiedziala ze boli
ja troche czolko. Czy moze to oznaczac zatoki? Nie ma goraczki.

Ja sie zastrzele, tych chorob to juz zniesc nie moge.

--
Joanna + Alicja (3 lata i 2 m-ce) z Krakowa
mailto:b...@i...pl

2. Data: 2003-01-07 16:20:14

Temat: Re: bolace czolo u dziecka
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to może oznaczać,że tęskni za tobą! równie dobrze każdą chorobę, dzieci w
tym wieku słabo lokaliżują ból.
pozdr serdecznie, mam nadzieje, że przejdzie jej ból czółka jak tylko cie
zobaczy!

3. Data: 2003-01-07 21:05:41

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym wieku słabo lokaliżują ból.
> pozdr serdecznie, mam nadzieje, że przejdzie jej ból czółka jak tylko cie

Jakby ja bolal zaladek to by tesknila za tata ??:)
Ogolnie rzecz biorac niech zaklada czapke, ja zawsze przy takich mrozach mam
to samo, mimo moich 20 lat :P nawet w czapce czasami... jak wracam do domu
to mnie z zimna boli czolo... nie wiem dlaczego, ale tak mam :P
P.S. nie jestem lekarzem..., wiec moze specjalista sie wypowie
Pozdrawiam Argon

wczesniaki i wady wzroku
czy wam sie to przytrafilo?
Bardzo przewlekly kaszel