bóle mięśni

1. Data: 2004-11-30 07:53:30

Temat: bóle mięśni
Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
mam do Was pytanie: od kilku dni (5) mam bóle mięśni nóg -uda i podudzia i
mięśni ramion. Bóle te są podobne do bólu jaki jest spowodowany zakwaszeniem
mięśni po dużym wysiłku fizycznym.
zastanawiam się od kilku dni co może być ich przyczyną. prowadzę ostatnio
siedzący tryb życia (biurko, samochód), a w ostatni czwartek byłem służbowo
w innym mieście i trochę postałem, połaziłem, ale znów nie przesadnie dużo.
ból który mógł być spowodowany tym "wysiłkiem" chyba powinien już ustapić.
co do innych przyczyn to nie jestem chory ostatnio (od 2 tyg.) nie
przechodziłem grypy i nie byłęm przeziębiony nie miałem też gorączki. czy
może to być jednak jakieś powikłanie po przebytej w jakis utajony sposób
grypie, czy mogą to byc objawy innej choroby czy nie mam sie co martwić i
trzeba przeczekać. Kupiłem wczoraj multitabs i aspargin żeby poprawić
"zaopatrzenie" w witaminy i mikroelementy.
Piotr

2. Data: 2004-11-30 11:40:04

Temat: Re: bóle mięśni
Od: "Paulo Coelho" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mięśni po dużym wysiłku fizycznym.
> zastanawiam się od kilku dni co może być ich przyczyną. prowadzę ostatnio

Moze od tego? Miesnie nog bola od ciaglego siedzenia, a ramiona od
krzywienia sie na krzesle.

a w ostatni czwartek byłem służbowo
> w innym mieście i trochę postałem, połaziłem, ale znów nie przesadnie
> dużo.
> ból który mógł być spowodowany tym "wysiłkiem" chyba powinien już ustapić.

Nie znam Twojego organizmu, ale jak wczesniej byles bardzo malo aktywny i
nagle przemeczyles sie troche + obnizona odpornosc ze wzgledu na pogode to
moze to prowadzic do bolow.

> [...]
> grypie, czy mogą to byc objawy innej choroby czy nie mam sie co martwić i

Pewnie, ze nie masz sie co martwic, a scenariusze o utajnionej grypie jest
smieszny. Mysle, ze po prostu odczekaj nastepne pare dni i jesli nie bedzie
poprawy to na luzie idz do lekarza.

A w miedzy czasie..
Bardzo pomocny moze sie okazac najzwyklejszy masaz z kremem nawilzajacym.
Najskuteczniejszy gdy wykonuje go na Tobie atrakcyjna kobieta, ale samemu
tez mozna z niezlymi skutkami. :) Musisz rozluznic miesnie aby szybciej sie
zreperowaly.

zdrowko

Jak to jest?
Risperdal, Lexapro