bole nerek

1. Data: 2004-01-07 12:06:07

Temat: bole nerek
Od: "TK" <bez spamu@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Moj maz od kilku lat cierpi na nawracajace bole nerek. Ostatnio wystepowaly
one sporadycznie lecz w ciagu ostatnich kilkunastu dni nasilily sie
znacznie. Do tej pory nie towarzyszyly tym bolom zadne inne dolegliwosci az
do dzisiaj. Dzis bol jest bardzo silny i towarzysza mu wymioty i mdlosci.
Nie pomagaja zadne srodki przeciwbolowe, nawet zazywana wczesniej nospa. Maz
byl u lekarz mniej wiecej 1 1/2 roku temu, ten stwierdzil piasek w nerkach i
kazal mu pic duzo plynow oraz nie unikac piwa by oczyscic nerki. Teraz nie
moge sklonic mojego meza do pojscia do lekarza, caly czas powtarza ze ten
bol minie, tak jak zawsze. A mnie to zaczyna coraz bardziej niepokoic. Co to
moze byc? Nie wiem jak go sklonic by poszedl do specjalisty... Pozdrawiam.
TK

2. Data: 2004-01-07 14:25:10

Temat: Re: bole nerek
Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TK" <bez spamu@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze byc? Nie wiem jak go sklonic by poszedl do specjalisty... Pozdrawiam.

Poleci sam i to biegiem , niech jeszcze trochę poczeka .

3. Data: 2004-01-07 17:53:37

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-07 15:25:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Darek Dąbrowski* skreślił te oto słowa:

> Poleci sam i to biegiem , niech jeszcze trochę poczeka .

Raczej bedzie sie czołgał niz biegał, ale sam bedzie chcial do lekarza.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

4. Data: 2004-01-08 01:51:14

Od: "Dawid" <dawidt@NIE_CHCE_SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TK wrote:
> [...]
> ten bol minie, tak jak zawsze. A mnie to zaczyna coraz bardziej
> niepokoic. Co to moze byc? Nie wiem jak go sklonic by poszedl do

To się nazywa kolka nerkowa. Bóle są tak silne, że używa się bardzo silnych
środków przeciwbólowych tj. tramal, bo inne nie pomagają. Radziłbym
natychmiastową wizytę u urologa.

5. Data: 2004-01-08 07:17:33

Temat: Odp: bole nerek
Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dawid <dawidt@NIE_CHCE_SPAMU.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:btid14$e33$...@a...news.tpi.pl...

> To się nazywa kolka nerkowa. Bóle są tak silne, że używa się bardzo
silnych
> środków przeciwbólowych tj. tramal, bo inne nie pomagają. Radziłbym
> natychmiastową wizytę u urologa.

Miałam takie same, trzy razy dziennie lądowałam na pogotowiu albo pogotowie
u mnie w domu, bo nie mogłam się ruszyć z bólu. Pomagały tylko zastrzyki
przeciwbólowe. Zrobiłam wszystkie badania, poszłam do urologa i nic.
Kompletnie nic nie wykrył. Nawet piasku. To było jakieś pięć lat temu. Nagle
się skończyło i mam spokój.
Pozdrawiam
Mary

bezwladna lewa strona gornej wargi