Ostatni niech zgasi swiatlo

1. Data: 2003-08-01 18:32:33

Temat: Ostatni niech zgasi swiatlo
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie po tygodniach obmywania sie z blota, ktorym trolle nas
obrzucaly, przenieslismy sie na Yahoo, zeby moc porozmawiac w grupie jak
za dawnych czasow, bez narazania sie na chamstwo i zlosliwosci trolli.
Jest milo, pogodnie, nowi grupowicze jak i dawniejsi znow spotykaja sie
w przyjemnej atmosferze, wymieniaja sie zdjeciami, nie ma klotni, nikt
nie zaczepia, nie ma psychopatow, mszczacych sie na grupie za ... no
wlasnie, za co? Za co ten troll paskudny msci sie na tej grupie? Czyzby
nie dostal odpowiedzi na pytanie o przepis KFC? A moze ciasta na pizze
nie chcieli podac po raz tysieczny? A moze po prostu lata nienawisci do
kobiet odbily sie na trolla psychice i tak sie wyzyl? No coz, grupa jest
gdzie indziej narazie, a to co tu pozostalo to widac. Kuchnia na Yahoo
jest otwarta dla wszystkich, oprocz trolla, wiec jesli nie masz ochoty
byc opluwanym przez psychopate z powielona osobowoscia, napisz do mnie
po linka i zapisz sie do nowej kuchni. Jest tam nas ponad 60 osob, wiec
chyba i dla Ciebie znajdzie sie mile miejsce przy stole kuchennym.

Magdalena Bassett
m...@o...com

1. Data: 2003-08-01 18:37:58

Temat: Re: Ostatni niech zgasi swiatlo
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> po linka i zapisz sie do nowej kuchni. Jest tam nas ponad 60 osob,

Poprawka - ponad 75 osob.

MB

1. Data: 2003-08-01 19:56:48

Od: "ninka" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No coz, grupa jest gdzie indziej narazie, a to co tu pozostalo to widac.
Narazie, być może i narazie. Pewnie wrócą, jak znudzi im się to powolne Yahoo.
Natomiast dla Pani nie będzie tu już nigdy powrotu. Zawsze "to co pozostało"
będzie Pani pamiętać i te i inne słowa, topic powyższego posta i tę dziecinną
radość, że zabrało się swoje zabawki i poszło na inne podwórko. To co jest
wybaczalne w przypadku dziecka nie jest wybaczalne w przypadku 50-letniej
ciężko doświadczonej przez Los kobiety. I przebywanie Pani tutaj będzie lekko
mówiąc dwuznaczne.
ninka

1. Data: 2003-08-01 19:57:16

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisal(a):

>Poprawka - ponad 75 osob.

Oh, ale emailowa forma dyskusji jest deko niewygodna..... Szczegolnie
przy mnogosci watkow.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-08-01 20:08:55

Od: "jola" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninka" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wybaczalne w przypadku dziecka nie jest wybaczalne w przypadku 50-letniej
> ciężko doświadczonej przez Los kobiety. I przebywanie Pani tutaj będzie

Ona i tak nie zrozumie, że stała się na prk trollem. To taki typ człowieka o
krótkowzroczności umysłowej. Dlatego daj se siana i karm trolla.
jola

1. Data: 2003-08-01 20:11:02

Od: "jola" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jola" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ona i tak nie zrozumie, że stała się na prk trollem. To taki typ człowieka
> krótkowzroczności umysłowej.
Dlatego daj se siana i karm trolla.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> jola

Hihihi - miało być i nie karm amerykańskiego trolla.
jola

1. Data: 2003-08-01 20:23:08

Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówcie co chcecie, ale nie bądźcie hipokrytami!! Wasze posty też mnie nie
nakarmią. Mowa jest srebrem, a milczenie złotem. Znajdzie się ktoś mądry ,
przestanie komentować i zacznie pisać na temat??? ...a parę dni temu nie
znałem pojęcia trolowanie i myślałem,że trolle są tylko w bajkach.

1. Data: 2003-08-01 21:05:45

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> wrote:

> Oh, ale emailowa forma dyskusji jest deko niewygodna..... Szczegolnie
> przy mnogosci watkow.

E-mailowa forma wg. mnie jest lepsza od newsow. Szybkosc
rozprzestrzeniania sie newsow sklania do udzielania szybkich ripost, a
nie przemyslanych opini. Lista upodobnia sie do chat roomu. I nasza
liust a cierpiala z tego powodu od dluzszego czasu. Listy e-mailowe
dzialaja nieco wolniej, a nadto byc moze sam fakt, ze piszemy list, a
nie post na news groupe, sklania do chwilirefleksji nad trescia tego co
piszemy.

Wszystkiego najlepszego dla Was na liscie Magdy Basset. Smacznych
muffinow.

Zegnam

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-01 21:12:46

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przestanie komentować i zacznie pisać na temat??? ...a parę dni temu nie
> znałem pojęcia trolowanie i myślałem,że trolle są tylko w bajkach.
Znajdzie się, znajdzie się. Grupa jeszcze troche "pochoruje", jak to po
wycięciu nowotwora. Trzeba trochę czasu. A termin troll nie jest ze
skandynawskich bajek, ale od "trolling", metody łowienia rybek.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-01 21:16:39

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisal(a):

>Wszystkiego najlepszego dla Was na liscie Magdy Basset. Smacznych
>muffinow.
>
>Zegnam
>
>Wladyslaw

No nie, ja akurat sie nie przenosze.