bukszpan

1. Data: 2002-05-29 09:15:25

Temat: bukszpan
Od: "Draco" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najpepiej rozmnozyc bukszpan?
Da sie go ukorzenic? mam zerwanych pare galazek...

Draco

2. Data: 2002-05-29 11:26:52

Temat: Re: bukszpan
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Draco wrote:
> Jak najpepiej rozmnozyc bukszpan?
> Da sie go ukorzenic? mam zerwanych pare galazek...

Najlepiej ukorzeniac w lutym-marcu. Ciac konce pedow z ok. 8 parami
listkow, dolne trzy pary listkow obciac, w ukorzeniacz i do ziemi.
Teraz to nie wiem - nie ma czasem czegos na ten temat na stronie Krzysie
Marusinskiego?

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Koterba :-)

3. Data: 2002-05-29 15:10:27

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@g...pl> napisał
> Najlepiej ukorzeniac w lutym-marcu. Ciac konce pedow z ok. 8 parami
> listkow, dolne trzy pary listkow obciac, w ukorzeniacz i do ziemi.
> Teraz to nie wiem - nie ma czasem czegos na ten temat na stronie Krzysie

Mozna też, a nawet lepiej w sierpniu (jesienią).
Jeżeli gałązki są juz urwane to mozna i teraz. Proszę utrzymywać w cieniu.
Krzysztof, a moze zapoczątkujesz wątek o fotografowaniu ogrodów. Jest
zapotrzebowanie :-)
Wiem, ze udzielasz się na pl.rec.foto.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to