relacja z waznego spotkania ...

1. Data: 2002-05-28 18:30:51

Temat: relacja z waznego spotkania ...
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mili.
Zobowiazany sie czuje do zdania relacji z mojego spotkania z Januszem
Czapskim.
Odbylo sie w Krakowie w wybranej przez niego kawiarni Noworolski w
Sukiennicach. Rozmowie przygrywal zespol cyganski.
Janusz zjadl cala kremowke - przekomarzajac sie uroczo z kelnerka w kwestii
czym rozni sie napoleonka od kremowki. W ten sposob zasygnalizowal konflikt
galicji i kongresowki.
Przyniesiono nam wlasciwe ciastka a do tego espresso ( dla Janusza podwojne)
No i w sposob leniwy pogadalismy sobie. o zyciu, ogrodach i o Was Moi Mili.
Nastepnie Janusz wyjal zdjecia ze spotkania grupy - i moglem Was poznac
nieco lepiej.
Moje zaskoczenia?
Trzy zdecydowane - dobrotliwy wyglad Jerzego, to, ze z korespondencji Bogus
zdawal mi sie byc starszy niz w rzeczywistosci i uroda Pan (ach te znaczki -
panie, kobitki)
Na prawde zaluje, ze mnie z Wami nie bylo....
Na spotkaniu z Januszem zdziwilo mnie, ze niewiele mowil o winoroslach...
Rachunek w kwocie 37 zl (40 z napiwkiem dla Kelnerki) uiscilem bez
krygowania sie. I zrobie to z radoscia nastepnym razem.
A gdyby ktores z Was losy zaniosly do Krakowa - zapraszam na kawe i mala
pogawedke

wojtek Pa

2. Data: 2002-05-28 19:35:25

Temat: Re: relacja z waznego spotkania ...
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek-O" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kto Kogo zaprosil?
> Marek O
>
> tak wyszlo, zesmy sie zgadali ale ja sie czulem jak gospodarz.
a czemu pytasz?
wojtek

3. Data: 2002-05-28 19:40:31

Od: "Marek-O" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> krygowania sie. I zrobie to z radoscia nastepnym razem.
> A gdyby ktores z Was losy zaniosly do Krakowa - zapraszam na kawe i mala

Kto Kogo zaprosil?
Marek O

4. Data: 2002-05-29 07:05:44

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech P napisał:

> [...]
> Czapskim.
> Odbylo sie w Krakowie w wybranej przez niego kawiarni Noworolski w
Konspiratorzy, psiakrew! :-)
Nic nie powiedzieli, a może i inni by się załapali.
Nawet mogli sami za kremówki zapłacić.
Będzie wam zapamiętane!
Krzysztof

5. Data: 2002-05-29 07:36:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Konspiratorzy, psiakrew! :-)
> Nic nie powiedzieli, a może i inni by się załapali.
> Nawet mogli sami za kremówki zapłacić.
> Będzie wam zapamiętane!

A ogłaszałem, że będę i kiedy będę w Krakowie by sprawdzić czy są jeszcze
kopce jako rezerwuar ziemi do ogrodów. :-))))
Pozdrawiam :-)))
Janusz
PS
A napoleonki, tj chciałem powiedzieć kremowki w Noworolu są najlepsze w
Europie, a moze i jeszcze dalej... :-))))
J.

6. Data: 2002-05-29 07:42:17

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bogus
> zdawal mi sie byc starszy niz w rzeczywistosci i uroda Pan (ach te

Hi! hi! Dobrze to czytacie ogrodniczki???? Wojtek przypuszczał, ze jesteście
szpetnej urody :-))))) i dopiero zdjęcia mu waszą atrakcyjność uświadomiły!
:-)))))
Dziękujcie mi za rozpowszechnienie prawdy o Waszej urodzie! Konkretne dowody
wdzięczności mile widziane :-)
Pozdrawiam :-))))
Janusz

7. Data: 2002-05-29 07:48:01

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
> Odbylo sie w Krakowie w wybranej przez niego kawiarni Noworolski w
> Sukiennicach. Rozmowie przygrywal zespol cyganski.

Przepustka? Zwolnienie warunkowe?
Ufff, może go jednak nie wsadzili?
W moim przypadku - jak się okazało, nie po raz pierwszy zresztą, prasa
kłamie ;-)

Ale, chociaż, kto wie? Może go wsadzili, ale w gliniastą glebę
i efekt - patrz - rzodkiewki Tadeusza?

Pozdrowienia, Jan_jr

8. Data: 2002-05-29 08:20:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszem

Nawet w kamieniu wykute.
;-)))

> A ogłaszałem, że będę i kiedy będę w Krakowie by sprawdzić czy są
jeszcze
> kopce jako rezerwuar ziemi do ogrodów. :-))))

Ja też ogłaszałem, że jadę do Z. i co? nic!!!

> A napoleonki,

[zdecyduj się co jadłeś? N są z francuskiego ciasta przełożone kremem
przyrządzanym na gorąco z mleka, żółtek, cukru i mąki ziemniaczanej z
dodatkiem wanilii]

> tj chciałem powiedzieć kremowki w Noworolu są najlepsze w
> Europie, a moze i jeszcze dalej... :-))))

A te kremówki to najczęściej z budyniem.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

9. Data: 2002-05-29 08:35:11

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał:

> jeszcze
>
> Ja też ogłaszałem, że jadę do Z. i co? nic!!!

W takich przypadkach dobrze byłoby napisać że się będzie miało wolną
chwile.
Krzysztof

10. Data: 2002-05-29 12:43:43

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisal:

> (...)
> Dziękujcie mi za rozpowszechnienie prawdy o Waszej urodzie! Konkretne dowody
> wdzięczności mile widziane :-)

A można te zdjęcia gdzieś zobaczyć, niekoniecznie jadąc do Krakowa?

Krycha&Co(ty)

Patio- gdzie?
jakie pnącza na mur???
Wierzba i antena satelitarna