ceny za malowanie - Łódź

1. Data: 2008-06-25 08:02:11

Temat: ceny za malowanie - Łódź
Od: "JarekM" <j.mielczarek@[ciach]promac.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

jakich powinienem oczekiwać cen za:
- odświeżenie (czyli zaklejenie drobnych szczelin i pomalowanie) ścian w
domu
- ułożenie gresu na podłodze w garażu
wszystko w Łodzi ?

pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2008-06-26 20:01:56

Temat: Re: ceny za malowanie - Łódź
Od: "PioPio" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JarekM <j.mielczarek@[ciach]promac.com.pl> napisał(a):

> Witam
>
> jakich powinienem oczekiwać cen za:
> - odświeżenie (czyli zaklejenie drobnych szczelin i pomalowanie) ścian w
> [...]

Witam Jarku,
najlepiej będzie jak zaprosisz jednego czy drugiego fachowca i poprosisz ich o
wycenę. Nikt nie powie Ci tutaj ile może kosztować coś co da się wycenić tylko
wtedy jak to obejrzysz i będziesz widział ile dodatkowej pracy będzie to
kosztowało.
Moge powiedzieć ci że położenie płytek kosztuje od 20 do 50 zł za m2 ale co ci
to da. u ciebie może to kosztowac znacznie więcej albo znacznie mniej. Nie ma
prostych reguł które mogłyby odpowiedzieć na to pytanie.
To nie jest kupno kilograma czy dwóch cukru.

Pozdrawiam
PioPio

3. Data: 2008-06-27 09:40:37

Od: "JarekM" <j.mielczarek@[ciach]promac.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chodzi mi własnie o to, żeby wiedzieć jak to, co proponuje fachowiec
ma się do średniego poziomu cen.

Problem z zapraszaniem fachowców jest taki, że poza jednym żaden z tych,
którzy są w jakiś sposób poleceni, nie ma czasu w ciągu najblizszych
miesięcy,
więc rozmawiam z jednym. Chciałem wiedzieć czy ok.7zł/mkw za malowanie z
drobnymi
naprawami ściany to oferta rozsądna.

pozdrawiam
Jarek

4. Data: 2008-06-27 13:56:24

Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:g42d30$dvh$1@nemesis.news.neostrada.pl,
niejaki(a): JarekM z adresu <j.mielczarek@[ciach]promac.com.pl> napisał(a):

> [...]
> najblizszych miesięcy,
> więc rozmawiam z jednym. Chciałem wiedzieć czy ok.7zł/mkw za

Co jak co, ale pomalowac(razem z drobnymi zaprawkami)
to moglbys sobie sam tj. chyba najlatwiejsza rzecz podczas
remontu, ktora mozna samodzielnie zrobic...

Ukladanie kafelek to juz wyzszy poziom, ale pomysl o tym
tak: ze lepszego miejsca do nauki to juz miec nie bedziesz;)

Tylko nie pisz, ze pracujesz po to zeby nie musiec tego
samemu robic, bo gdybys zarabial wystarczajaco to
bys sie nie szczypal "o pare zł" :P

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

Komin
ausland jobs www job im ausland de will im ausland arbeiten jobboerse lehrstellen
230Vw łazience
patelnia podobna do Philipiaka
oświetlenie LED