Czyszczenie

1. Data: 2008-06-25 09:52:33

Temat: Czyszczenie
Od: zenia <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie (mam nadzieję, ze dobrze trafiłam z grupą :)) - mam w domu
szafę typu Komandor w kolorze wenge. problem jest w tym, że na na
szafie zostają odciski palców itp, które ciężko schodzą, wręcz wogóle :
( Czy może ktoś poradzi mi czym i jak to czyścić.

Z góry wielkie dzięki.

Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2008-06-25 10:41:49

Temat: Re: Czyszczenie
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

zenia pisze:
> [...]
> szafie zostają odciski palców itp, które ciężko schodzą, wręcz wogóle :
> ( Czy może ktoś poradzi mi czym i jak to czyścić.

woda + ludwik do naczyń
potem papier tudziesz scierka

jak tluste plamy np. od silikonu montazowego, czy jakis innych swinstw,
to cos do usuwania silikonu (ja mam sidolux costam do uzuwania silikonu)
dziala.

3. Data: 2008-06-26 09:49:38

Od: zenia <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 12:41, doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> wrote:

> [...]
>
> jak tluste plamy np. od silikonu montazowego, czy jakis innych swinstw,
> to cos do usuwania silikonu (ja mam sidolux costam do uzuwania silikonu)

Dziękuję za pomoc :)

ceny za malowanie - Łódź
Komin
ausland jobs www job im ausland de will im ausland arbeiten jobboerse lehrstellen
230Vw łazience
patelnia podobna do Philipiaka