chleb hinduski nan -jak zrobic?

1. Data: 2002-01-08 21:49:02

Temat: Re: chleb hinduski nan -jak zrobic?
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
news:00f801c19871$4ebb2ae0$0200a8c0@tea...
> Mechcia - to chyba jak sie razem z ryczka wazysz ;-)
> Herbatka
> galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
> jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
> b...@d...com.pl

spadlam z krzesla ryczac ze smiechu
szkoda, ze nie z ryczki

Mechcia
Herbatka-przeciez Ty mnie WIDZIALAS...

zajadam wlasnie druga porcyjke ryzu z jablkami polany smietana z cukrem
waniliowym, mmmmmmmmmm...........

1. Data: 2002-01-08 22:07:01

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

No Mechcia, ja tam nie wnikam, ile ty wazysz w rzeczywistosci, ale moj
portret pamieciowy Ciebie to DROBNA, niewysoka kobietka, "energetyczna" ja
Red Bull ;-)
> [...]
No Mechcia, ja tam nie wnikam, ile ty wazysz w rzeczywistosci, ale moj
portret pamieciowy Ciebie to DROBNA, niewysoka kobietka, "energetyczna" ja
PS: ryzyk z jablkami tez lubie - i z cynamooonem - mniam

1. Data: 2002-01-09 17:42:38

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
> jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:

leheheheeeeeeeeeeee

Mechcia

Kielichy waflowe z owocami jagodowymi
kurczak i czekolada
fasolka po kahunsku
macie przepisy na na rozgrzewajace zupki?
prośba-jaki wybrać malakser?