chudzielstwo

1. Data: 2005-04-15 20:13:42

Temat: Re: chudzielstwo
Od: "Knecht Ruprecht" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kazoo" <s...@s...spam> napisał w wiadomości
news:d3p59g$jat$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Jakie moga byc przyczyny _permamentnej_ niskiej wagi - bez wzgledu ile i
co
> jem waga sie nie zmienia (180cm, 66-70kg, 30lat).

W necie możesz znaleźć opbliczenia BMI, po wpisaniu wzrostu i wagi, zgodnie
z nimi nawet przy 66 kg nie masz niedowagi. Choć na pewno jesteś bliżej
niedowagi niż nadwagi :)

pozdrawiam,
knecht

2. Data: 2005-04-15 20:52:01

Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Apr 2005 21:32:46 -0700, kazoo wrote:

> Witam!
> Jakie moga byc przyczyny _permamentnej_ niskiej wagi - bez wzgledu ile i co
> jem waga sie nie zmienia (180cm, 66-70kg, 30lat).
> Kilka rzeczy juz sprawdzilem (np. tarczyca) ale wciaz mam niedowage. Czy to
> moze raczej problem psychiczny?
> Moze ktos mi poleci jakiegos specjaliste (Wroclaw)?
>
> pozdrawiam.kazoo

Czesc!

A moze tzw. "bogate zycie wewnetrzne"? Zawsze w przypadku niedowagi nie
zaszkodzi zbadac kalu na pasozyty przewodu pokarmowego.

Pozdrawiam!

Waldek

3. Data: 2005-04-15 20:57:55

Od: "Jasper [ SZN ]" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od lat mam : 181 / 65,66 kg:) a mam 26 lat:)

Jasper

4. Data: 2005-04-15 21:27:57

Od: Leukocyt <leukocyt_NOSPAM_@aster_NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasper [ SZN ] wrote:

(...)

> Od lat mam : 181 / 65,66 kg:) a mam 26 lat:)

to jakis straszliwy suchar z Ciebie... ;)

Pzdr
Leukocyt

5. Data: 2005-04-15 23:34:50

Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze raczej problem psychiczny?
> Moze ktos mi poleci jakiegos specjaliste (Wroclaw)?

Przerazaja mnie Wasze wypowiedzi. Co ja mam powiedziec w takim razie, przy
177 cm, waze 55 kg, a mam 21 lat i jakos zyje. Cieszcie sie, ze nie macie
problemow z nadwaga.

6. Data: 2005-04-16 01:05:09

Od: Michał <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasper [ SZN ] wrote:

> Od lat mam : 181 / 65,66 kg:) a mam 26 lat:)

Hehe, możemy sobie przybić górną piątkę :-)
182 cm / 63-64 kg. 25 lat :-)

Pozdrawiam,
Michał.
www.zbrodnia.killer.radom.net
gg - 1094409

8. Data: 2005-04-16 06:21:25

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Od lat mam : 181 / 65,66 kg:) a mam 26 lat:)

Ja tego nie znosze u siebie. Moja "cherlawosc" mnie dobija i rozklada na
lopatki. Moja psyche i cialo nie wspolgraja ze soba - tu mam problem.

pozdrawia.kazoo

9. Data: 2005-04-16 06:23:17

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> W necie możesz znaleźć opbliczenia BMI, po wpisaniu wzrostu i wagi,
zgodnie
> z nimi nawet przy 66 kg nie masz niedowagi. Choć na pewno jesteś bliżej
> niedowagi niż nadwagi :)

Wiem jakie mam BMI. I to, ze wg jakichs tabel jest w normie swiadczy tylko o
tym, ze te tabele nie sa w normie.

wiemzesmuce.kazoo

10. Data: 2005-04-16 06:24:57

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> A moze tzw. "bogate zycie wewnetrzne"? Zawsze w przypadku niedowagi nie
> zaszkodzi zbadac kalu na pasozyty przewodu pokarmowego.

Tyle lat? Ja walcze z tym od ~10 lat. Moze jednak zrobie.

pozdrawia.kazoo

Reumatolog - Warszawa
Torbiel na wątrobie
weneryczne problemy :/