ciąża, proszę pomóżcie

111. Data: 2005-10-13 15:17:52

Temat: Re: ciąża, proszę pomóżcie
Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-13 00:30 Dariusz Drzemicki z nienacka
napisal/a:
> Czy w takim razie seks przedmałżeński jest dobry, czy zły?

Wejdźmy na poziom wyżej i spróbujmy popatrzeć na sprawę tak:
sex przedmałżeński - dobry
sex małżeński - dobry
sex pozamałżeński - niedobry
sex nieodpowiedzialny (bez zabezpieczenia i bez chęci na posiadanie
dzieci) - niedobry
sex odpowiedzialny (z zabezpieczeniem lub bez, ale z chęcia na dzieci) -
dobry

--
oshin, która proponuje to wydrukować i zawiesić sobie nad biurkiem ;)

112. Data: 2005-10-13 21:52:27

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w takim razie seks przedmałżeński jest dobry, czy zły?

Wejdźmy na poziom wyżej i spróbujmy popatrzeć na sprawę tak:
sex przedmałżeński - dobry

zły

sex małżeński - dobry

[...]

z antykoncepcją zły

Dariusz Drzemicki

113. Data: 2005-10-13 22:01:03

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:diml04$mk0$1@nemesis.news.tpi.pl>
Dariusz Drzemicki <d...@a...com.pl> pisze:

> sex małżeński - dobry
>
> dobry

> sex odpowiedzialny (z zabezpieczeniem lub bez, ale z chęcia na
> dzieci) - dobry
>
> z antykoncepcją zły

Rozumiem więc, że nie stosujecie z żoną kompletnie żadnej antykoncepcji?

--
PozdrawiaM

114. Data: 2005-10-13 22:14:35

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> Rozumiem więc, że nie stosujecie z żoną kompletnie żadnej antykoncepcji?

Dobrze rozumiesz.

Dariusz Drzemicki

115. Data: 2005-10-13 22:29:24

Od: Przemysław Uznański <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dimlf0$16ro$1@news.mm.pl> Nixe napisał(a):

> W wiadomości <news:diml04$mk0$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Rozumiem więc, że nie stosujecie z żoną kompletnie żadnej antykoncepcji?

I dlatego true katolicy się tak dobrze trzymają - są lepiej
przystosowani ewolucyjnie - więcej potomstwa..

--
Uzi

116. Data: 2005-10-13 22:29:58

Od: Przemysław Uznański <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <diml04$mk0$1@nemesis.news.tpi.pl> Dariusz Drzemicki napisał(a):

> [...]
> dzieci) - niedobry
>
> zły
>
> sex odpowiedzialny (z zabezpieczeniem lub bez, ale z chęcia na dzieci) -

Nauczyłbyś się cytować. Cokolwiek.

--
Uzi

117. Data: 2005-10-14 05:51:37

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dimmko$rkm$1@atlantis.news.tpi.pl>
Dariusz Drzemicki <d...@a...com.pl> pisze:

> Użytkownik "Nixe":

> Dobrze rozumiesz.

Życzę zatem szczęścia, bo na rozum już trochę za późno.

--
PozdrawiaM

118. Data: 2005-10-14 09:02:33

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:dimmko$rkm$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Życzę zatem szczęścia, bo na rozum już trochę za późno.

Dlaczego? MOże ich stać: duchowo, finansowo, życiowo - na wychowanie wielu
dzieci. Bez przesaady w tym potępianiu w czambuł wszystkiego, co inne ;)

Margola

119. Data: 2005-10-14 13:49:48

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola"

MOże ich stać: duchowo, finansowo, życiowo - na wychowanie wielu
> dzieci. Bez przesaady w tym potępianiu w czambuł wszystkiego, co inne ;)

albo uprawiaja seks dwa razy w roku.
Boze Narodzenie i Wielkanoc..

120. Data: 2005-10-14 15:03:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dins88$s28$1@nemesis.news.tpi.pl>
Margola <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> pisze:

> Dlaczego? MOże ich stać: duchowo, finansowo, życiowo - na wychowanie
> wielu dzieci.

Aż TYLU? ;-)

> Bez przesaady w tym potępianiu w czambuł wszystkiego,
> co inne ;)

Ja nie potępiam, tylko jestem pod "wrażeniem" tej dość swoistej filozofii
życiowej.
Po raz pierwszy spotykam osoby, które nie stosują żadnej metody
zabezpieczenia się przed ciążą.

--
PozdrawiaM

e-kobiety.pl - nowy serwis dla kobiet
Poród rodzinny z położną w Warszawie - gdzie rozsądne ceny?
Re: problem małżeński
Wysokość zasiłku macierzyńskiego - może ktoś ma podobne dośw.??
umowa o pracę a ciąża