ciemne kafelki i czystosc

1. Data: 2003-02-06 14:17:08

Temat: ciemne kafelki i czystosc
Od: "Janusz K" <a...@z...stopki> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ponawiam pytanko-
ma moze ktos w domu ciemne kafelki w lazience- jak z utrzymaniem czystosci
(glownie zacieki z wody)- jest z tym problem, czy nie?

Prosze o rade, bo musze pilnie kupic kafle (fachowcy czekaja)

Pozdrawiam

Janusz Kasperczyk

alr7 \małpka\ poczta onet pl

1. Data: 2003-02-06 14:21:04

Temat: Re: ciemne kafelki i czystosc
Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz K
> [...]
> (glownie zacieki z wody)- jest z tym problem, czy nie?
>
> Prosze o rade, bo musze pilnie kupic kafle (fachowcy czekaja)

Ciemne kafelki są kłopotliwe w utrzymaniu czystości,
szczególnie w łazience nad wanną i umywalką.Woda!
Mam ciemne, choć niejednobarwne, ale i tak nigdy wiecej.
Zrezygnuj.

Hal

1. Data: 2003-02-06 14:27:12

Od: "Artur Smolinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz K" <a...@z...stopki> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Ponawiam pytanko-
> ma moze ktos w domu ciemne kafelki w lazience- jak z utrzymaniem czystosci
> (glownie zacieki z wody)- jest z tym problem, czy nie?

Niestety, mam. Widac kazdy pylek, kazda kropelka wody pozostawia bardzo
widoczny slad.
Zdecydowanie odradzam

Pozdrawiam
Artur

1. Data: 2003-02-06 14:29:18

Od: "Janusz K" <a...@z...stopki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <h...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Mam ciemne, choć niejednobarwne, ale i tak nigdy wiecej.
> Zrezygnuj.

Dzieki za info, no coz, problem wyboru zaczyna sie od poczatku....
Janusz

1. Data: 2003-02-06 14:36:56

Od: "Sebastian \(POCZTA - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciemne kafelki są kłopotliwe w utrzymaniu czystości,
> szczególnie w łazience nad wanną i umywalką.Woda!
> Mam ciemne, choć niejednobarwne, ale i tak nigdy wiecej.

Ja też mam dość ciemne (coś pomiędzy niebieskim a granatem) i mam je w
łazience na podłodze i w dolnej częsci ściany i wydaje mi się, że jest
całkiem OK, ale musiałbym sobie potwerdzić u żony ;-))), ale nie słyszałem
aby bardzo narzekała. Jutro mógłbym dać znać jaka jest opinia żony.
Wiem jedno należy unikać odwrotnej sytuacji, szczególnie w kuchni - bardzo
jasne kafelki, a szczególnie bardzo jasne fugi (np. białe) w kuchni !

1. Data: 2003-02-06 14:36:57

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 6 Feb 2003 15:17:08 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@z...stopki> i powiedziała:

> Ponawiam pytanko-
> ma moze ktos w domu ciemne kafelki w lazience- jak z utrzymaniem czystosci
> (glownie zacieki z wody)- jest z tym problem, czy nie?

Mieszkaliśmy w mieszkaniu z łazienką wyłożoną ładnymi,
ciemnogranatowymi, gładkimi kaflami - nie polecam, widać wszystko (chyba
że się codziennie myje). Do swojego mieszkania wybraliśmy w końcu (po
wielu przymiarkach do wspomnianego granatu, pomarańczy+brązu, ciemnej
zieleni itp.) szarą, lekko chropowatą podłogę i białe kafle z lekko
widocznym wzorem geometrycznym (i 4 kaflami z takimż wzorem widocznym,
umieszczonymi losowo na ścianach).

Pamiętaj przy okazji wyboru, że ciemne kafle zmniejszają
optycznie.

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-02-06 14:38:04

Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponawiam pytanko-
> ma moze ktos w domu ciemne kafelki w lazience- jak z utrzymaniem czystosci
> (glownie zacieki z wody)- jest z tym problem, czy nie?

Mam ciemny braz i jest ok - z tego co widze po postach problemem
sa czarne, granatowe, pewnie ciemna zielen tyz.........

Pozdrawiam,
Chmiell

1. Data: 2003-02-06 15:00:52

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org>
napisał w wiadomości news:slrnb44so9.vbq.zuzanka@fargo.cgs.pl...
> [...] łazienką wyłożoną ładnymi, ciemnogranatowymi,
> gładkimi kaflami - nie polecam, widać wszystko [...]

Zgadza się. Na ciemnym widać. Na gładkim (błyszczącym) widać
osiem razy bardziej - moja mama ma w kuchni takie nawet niezbyt
ciemne, rude, błyszczące i klnie, na czym świat stoi.

Pozdrawiam
Hanka z jasnozieloną półmatową łazienką w planach
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-02-06 15:15:00

Od: "Janusz K" <a...@z...stopki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chmiell" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Mam ciemny braz i jest ok - z tego co widze po postach problemem
> sa czarne, granatowe, pewnie ciemna zielen tyz.........

Wlasnie myśle o czyms w rodzaju ciemnego brazu- czyli chyba mogloby byc? A,
wybralem Opoczno- w sklepie bardzo odradzaja (kiepska jakosc) -
potwierdzacie?

Janusz K

1. Data: 2003-02-06 22:24:09

Od: "Dorota Kowalczyk" <o...@w...sobie.to> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem jedno należy unikać odwrotnej sytuacji, szczególnie w kuchni - bardzo
> jasne kafelki, a szczególnie bardzo jasne fugi (np. białe) w kuchni !

Bzdura, mam biale kafle i biale fugi od 6 lat i nadal wszystko jest biale.

jaka jest róznica miedzy płytami ceramicznymi
piec węglowy
Zmywarka godna pozadania :)
Pytanie dot płyty gazowej Prometeusz Amici
Ekspes do kawy - problem