ciężka sprawa...

1. Data: 2000-07-02 01:43:31

Temat: ciężka sprawa...
Od: "Honorata" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie, gdzie można poznać sensownych mężczyzn?
Ciężko pracuję i nie mam czasu ani sposobności na poznawanie facetów.
Jestem całkiem do rzeczy a mimo to od dwóch lat mieszkam sama ze świnką
morską i stertą papierów.
Mężczyźni, których spotykam, liczą wyłącznie na niezobowiązujący seks,
natomiast mnie absolutnie nie interesują przelotne episody.
Zaczynam powoli powątpiewać, czy spotkam kiedyś normalnego faceta...

1. Data: 2000-07-02 04:34:20

Temat: Re: ciężka sprawa...
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Honorata" <h...@p...com> writes:

> [...]
> natomiast mnie absolutnie nie interesują przelotne episody.
> Zaczynam powoli powątpiewać, czy spotkam kiedyś normalnego faceta...

Hm... a ile masz lat?
To wbrew pozorm wazne. Bo widzisz faceci, ktorzy sa zwolennikami
zwiazkow dlugodystansowych w wieku po 23-26 latach sa juz na ogol
zajeci i nie maja ochoty sobie swoich wlasnych zwiazkow psuc.

Ci, co zostaja to tacy co z jakichs powodow sobie baby nie znalezli
albo kawalerowie z odzysku. Kawalerowie z odzysku na ogol maja wstret
do kolejnych dlugodystansowych zwiazkow wiec szukaja przelotnego
seksu... tak samo jak faceci juz zonami badz posiadajacy stale
partnerki.

Zostaje ci wiec niewielki margines.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-02 08:24:53

Od: st206 <s...@b...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciężka sprawa...Jestem dosyć dużš dziewczynkš, poznałam wielu ludzi, ale
Prawdziwych Mężczyzn poznałam tylko dwóch( a może aż dwóch?...)
Mam męża (nie jest jednym z tych DWÓCH...) dzieci i...rozglšdam się
ciekawie,
czy jest gdzieś jeszcze ten trzeci rzadki przypadek? Hi Hi! Ciekawa jestem,
która z nas pierwsza go znajdzie? (mam niewielkie szanse, ale...)
Honoratko! Trzymam kciuki za ciebie! BABA JAGA . ( A ze Swinki
zrób kiełbasę ! Żart. )

1. Data: 2000-07-02 10:17:31

Od: st208 <s...@b...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedż na obóz studencki.

1. Data: 2000-07-02 10:17:55

Od: st209 <s...@b...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

musisz czekać na swojego krolewicza .

1. Data: 2000-07-02 10:30:21

Temat: Odp: ciężka sprawa...
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w kwesttii formalnej :))
Jak rozpoznac normalnego faceta? Sam jestem facetem, mysle, ze normalnym ale
zawsze jest dobrze posluchac drugiej strony, chocby dla weryfikacji swoich
pogladow.
Wypowiedz Ninki ma bardzo duzo madrosci(zreszta jak zawsze jej wypowiedzi).
pozdrawiam Val. Chyba normalny facet.;))) Ale juz nie wolny;( :))

Ps. Mysle, ze w realu latwiej znajdziesz niz w inecie.

Użytkownik Honorata <h...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2000-07-02 12:11:46

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Honorata wrote:
> Czy wiecie, gdzie można poznać sensownych mężczyzn?
> Ciężko pracuję i nie mam czasu ani sposobności na poznawanie facetów
[..]

Myślę, że Sieć w Twoim wypadku to doskonałe miejsce.
Proponuję wypełnić te trzy punkty:

0) Jeśli masz ochotę wyjść do kina, teatru itp. a nie masz z kim
to sprawdzić na http://www.spinka.net lub nawet dać tam swój anons.
Połączysz przyjemne - film - z pożytecznym, czyli poznaniem potencjalnego
partnera :) A jak nie spodoba się to przecież było to tylko wyjście na film.

1) Wypełnić zgłoszenie na http://www.uroczysko.net i czekać lub przeglądać :)
[to wariant najmniej pracochłonny]

2) Musisz trochę się poudzielać i dać z siebie (otworzyć się) na newsach,
forach dyskusyjnych, lub ostatecznie nawet na IRCu.
Mężczyźni poznają wtedy Twoje poglądy i sami do Ciebie napiszą Ci, których
zainteresuje
Twoja osobowość. Jeśli potem jeszcze przypadniecie sobie do gustu z fizjonomii
to.. będziesz miała raj na ziemi :))))

3) Przeszukiwać zasoby ICQ ( http://www.mirabilis.com ) wg kryteriów płci, wieku,
kraju
[to może nie najbardziej pracochłonny wariant, ale najbardziej nużący]

Proponowałbym także częściej promiennie uśmiechać się do mijanych mężczyzn, którzy Ci
się
spodobają. Jest duża szansa, że się wtedy odważą na rozmowę, i... reszta już będzie
zależała od Ciebie.

pozdrawiam
Arek

Uwaga! Podane przeze mnie serwisy mogą DZISIAJ nie funkcjonować poprawnie.

1. Data: 2000-07-02 17:53:33

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

>Ciężka sprawa...Jestem dosyć dużą dziewczynką, poznałam wielu ludzi, ale
>Prawdziwych Mężczyzn poznałam tylko dwóch( a może aż dwóch?...)

A czy mozna wiedziec, co charakteryzuje Prawdziwego Mezczyzny?
Moze ja nim jestem i wcale o tym nie wiem.:-)))

jakub - krory sie boi BABY JAGI (czy to mnie juz dyskwalifikuje?).

1. Data: 2000-07-02 18:40:39

Od: "Honorata" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Arku, dzięki za konkrety, o to mi chodziło. Ninka pisze mądrze ale tylko
smutną prawdę, którą znam, niestety. Podane adresy wypróbuję.

1. Data: 2000-07-02 18:52:29

Od: "Honorata" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> Hm... a ile masz lat?

Dobijam do trzydziechy, ktorej mi nikt nie daje.
Onegdaj podobał mi się typ "chłopczyka", teraz zdecydowanie wolę "mężczyzn".

"...lepiej siedź cicho..."
Dowiedziec sie co w trawie piszczy....
Nobel do wziencia czyl zjawisko Backstera(Info)
Re: Spóźnienie
samobojstwo, smierc kliniczna, pytanie