co do sałatki tuńczykiem?

1. Data: 2004-02-22 05:20:33

Temat: Re: co do sałatki tuńczykiem?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Feb 2004 02:07:44 +0100, Lukasz Madeksza
<m...@g...de> wrote:

>Ser zolty pokrojony w drobna kostke, majonez, ryz, kukurydza, ogorek.
>Groszku nie dodaje bo sie rozciapciowywuje ;)
>
>Pozdrawiam
>Lukasz Madeksza

oooo, Lukasz! A gdzie Ty byles kiedy Ciebie nie bylo???

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-22 14:17:05

Od: "Fernando" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
---
"Żony wtedy są najlepszymi słuchaczami, gdy ich mąż mówi do innej kobiety."
Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> Groszek, kukurydza z puszki, jajko na twardo.... Co jeszcze można dodać do
> sałatki z tuńczykiem?
> Ewa

-- Ewo, najlepsza sałatka "tuńczykowa" jaką jadłam zawierała cebulkę drobno
pokrojoną i wymieszaną z majonezem, a potem czerwona fasola i tuńczyk,
proste ale jakie pyszne, smacznego
---

1. Data: 2004-02-22 14:57:56

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> oooo, Lukasz!

Pamietalas! Jestem wzruszony ;)

> A gdzie Ty byles kiedy Ciebie nie bylo???

Tuz obok, na pl.rec.gory glownie.
Ale zem siem stesknil :)

Pozdrawiam serdecznie
Lukasz Madeksza

1. Data: 2004-02-22 15:57:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Feb 2004 15:57:56 +0100, Lukasz Madeksza
<m...@g...de> wrote:

>Pamietalas! Jestem wzruszony ;)

>Tuz obok, na pl.rec.gory glownie.
>Ale zem siem stesknil :)
>
>Pozdrawiam serdecznie
>Lukasz Madeksza

a naaa co Ci gory! tylko sie czlowiek zmeczy :P

trys, co nie lubi pod gore chodzic
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-22 16:04:42

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a naaa co Ci gory! tylko sie czlowiek zmeczy :P

"W gorach jest wszystko to co kocham" :)

> trys, co nie lubi pod gore chodzic

A gdziez sie na wakacje z reguly wybierasz?

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2004-02-22 17:31:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Feb 2004 17:04:42 +0100, Lukasz Madeksza
<m...@g...de> wrote:

>"W gorach jest wszystko to co kocham" :)

>A gdziez sie na wakacje z reguly wybierasz?
>
>Pozdrawiam
>Lukasz Madeksza

tam, gdzie raczej dosc plasko, a jak w gorach to lubie byc wozona
;))
wole morze i jeziora i lasy plaskie, znaczy np 11 lat pod rzad
kolo Koscierzyny. z wypadami nad morze, na rypke i bursztyn

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-22 17:43:36

Temat: spamowanie prk/Re: co do sałatki tuńczykiem?
Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości
> [...]
> wole morze i jeziora i lasy plaskie, znaczy np 11 lat pod rzad
> kolo Koscierzyny. z wypadami nad morze, na rypke i bursztyn
Prosze nie spamować prk opowiastkami nic nie mającymi wspólnego z kuchnia.
Od tego jest poczta prywatna i tam można sobie ćwierkać.
ziuta

"to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze."

1. Data: 2004-02-22 22:57:10

Temat: Re: spamowanie prk/Re: co do sałatki tuńczykiem?
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

ścierwo wrote:
> Prosze nie spamować prk opowiastkami nic nie mającymi wspólnego z kuchnia.
> Od tego jest poczta prywatna i tam można sobie ćwierkać.

Aha. Dobra ;)

Lukasz

Re: Coś pysznego z wątróbeczki?
Re: 1 pączek = 2 godziny biegania