co dobrego w Bulgarii?

1. Data: 2002-04-15 11:33:43

Temat: co dobrego w Bulgarii?
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie! czytajac watek o greckich przysmakach przypomnialam sobie ze ja
TEZ mialam zapytac o smakolyki tyle ze bulgarskie. Nie znam ichniej kuchni,
wybieram sie tam na wakacje i czego powinnam koniecznie sprobowac, a w co
zaopatrzyc na miejscu?

Asia

1. Data: 2002-04-15 11:52:26

Temat: Re: co dobrego w Bulgarii?
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> TEZ mialam zapytac o smakolyki tyle ze bulgarskie. Nie znam ichniej kuchni,
> wybieram sie tam na wakacje i czego powinnam koniecznie sprobowac, a w co
> zaopatrzyc na miejscu?

Wlasnie przegladajac najnowsze wydanie strony Grzesia, trafilam tam na link
do kuchni bulgarsjkiej:
http://strony.wp.pl/wp/edward.rejmer/

Mysle, ze to jest to, czego szukasz :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-15 11:56:22

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

asia <a...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> czego powinnam koniecznie sprobowac, a w co
> zaopatrzyc na miejscu?

To zależy w jakim miesiącu jedziesz.
Najlepiej jechać w lipcu, kiedy wszystkie niedostępne w Polsce owoce
dojrzewają.

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.prv.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-04-15 12:08:25

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości
> To zależy w jakim miesiącu jedziesz.
> Najlepiej jechać w lipcu, kiedy wszystkie niedostępne w Polsce owoce
> dojrzewają.

pojade we wrzesniu, czy cos mnie ominie? cieszylam sie wlasnie na ten
wrzesien, bo ponoc wtedy jest obfitosc wszelkich owocow i warzyw. To jak to
w koncu jest?

Asia

1. Data: 2002-04-15 12:08:29

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej jest jechac od II polowy sierpnia bo jak sama napisalas to wlasnie
wtedy jest najwiecej owocow - bylem w tamtym roku w Bulgari i jadlem cos
wysmienitego co nasza gospodyni nazywala "Banica" - jesli chcesz to moge Ci bac
konkretne namiary na sprawdzony nocleg i jedzonko - polecam Bulgarie i plaze w
szczegolnosci w miejscowosci "Albena" - Banica to wiele cieniutkich placuszkow
/jak na makaron/ pomarszczonych i zalanych miesznka kefiru i jajek i to
wszystko zapieczone - pycha - placki te mozma kupic w duzych sklepach i
przywiesc do Polski.

1. Data: 2002-04-15 12:28:22

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> pojade we wrzesniu, czy cos mnie ominie? cieszylam sie wlasnie na
> ten wrzesien, bo ponoc wtedy jest obfitosc wszelkich owocow i
> warzyw. To jak to w koncu jest?

Też jadę (a własciwie jedziemy) we wrześniu. :-)
We wrześniu są warzywa! Jak lubisz np. papryki, to będziesz w raju.
Żałuję tylko trochę tych arbuzów, prawdziwych arbuzow.
Pomijając wrzywa i owoce, to imo, warto spróbować potraw mącznych -
robi się je z półproduktów, których w Polsce nie mozna dostać. Jeśli
chodzi o nazwy, to nie jestem w stanie sobie ich przypomnieć, ale wrócę
do domciu i zapytam żony, a późniem zajmiemy się zacieśnianiem
przyjaźni polsko-bułgarskiej. :-)

--
http://faq.vege.pl/ [Wege FAQ]

1. Data: 2002-04-15 12:52:22

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> napisał(a) w wiadomości

> najlepiej jest jechac od II polowy sierpnia bo jak sama napisalas
> to wlasnie wtedy jest najwiecej owocow

Owoce są chyba trochę wcześniej. W Bułgarii lato (w sensie
agronomicznym) zaczyna ok. miesiąca się szybciej.

--
http://puszkkka.spinacz.pl/ [Najlepsza książka kucharska]

1. Data: 2002-04-15 15:54:58

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ichniej kuchni,
> wybieram sie tam na wakacje i czego powinnam koniecznie

Czytałem kiedyś, że polędwica z osła na grillu jest... poematem
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-15 16:33:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałem kiedyś, że polędwica z osła na grillu jest... poematem

A jak miał na imię?
:-)
Pewnie to taka prawda jak i z salami z osła. Poezja.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

drożdżówka ze śmietaną
Jak domowym sposobem zrobić białą czekoladę?
ryz nieluskany
Domowy budyń mocca i nie tylko... :)
Wapń