co jest ładne i nie pachnie?

11. Data: 2003-07-11 14:46:22

Temat: Re: co jest ładne i nie pachnie?
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:87yPa.391400$VP.60417090@twister.neo.rr.com...
> "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> Ale z tym uwazaj, bo najczesciej uczulenie jest na pylki roslin
> kwitnacych na zielono (nie wiem dlaczego).
>
> Pozdrowienia,
> Michal

...mój mąż zazwyczaj kicha właśnie na pachnące, a czasem nawet płacze!...
...np. taka duuuża roślina u nazwie "trąba anielska", wg. mnie bieluń
chyba - o mało go nie zakichała na amen!... :-(
...btw, pewno warto zbadać na co kicha, testy porobić, ale mężczyznę trudno
do takich przedsięwzięć zmobilizować!... :-)

pozdrawiam, Agata