co na wzmocnienie włosów ?

1. Data: 2005-09-09 11:18:51

Temat: co na wzmocnienie włosów ?
Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
nie wiem czy to na tę grupę - jak nie
to proszę o skierowanie na właściwą :)

mój mężczyzna pracuje jako informatyk
czyli praca siedząca, przy komputerze
ostatnio pracuje po ..naście h dziennie
i przy tym przerwy na odpoczynek były raczej niewielkie...
odczuwa on zmęczenie, bolą go oczy i głowa
mówi, że ma strasznie twardą i napiętą skórę na głowie
i zauważyliśmy,że włosów mu ubywa...
co można na to poradzić ?

za wszelkie info dzięki

2. Data: 2005-09-09 13:32:00

Temat: Re: co na wzmocnienie włosów ?
Od: "ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katrinos" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odczuwa on zmęczenie, bolą go oczy i głowa
> mówi, że ma strasznie twardą i napiętą skórę na głowie

Ja bym kupiła tabletki magnezu albo zestaw witamin i minerałów, np.
supradyn. Duzo pić, wygospodarować czas na spacer. Wtedy na pewno i stan
włosów sie poprawi. Jeśli nie, kupić szampon w aptece, ale to trzeba długo
stosować.

3. Data: 2005-09-09 16:11:47

Od: "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to zalezy od przyczyny wypadania wlosow a jest ich para :
nr 1 - zona - tu niestety szampon nie pomoze
nr 2 - zona + tesciowa - tu pomagaja jedynie specyfiki wysokoprocentowe
nr 3 - braki skaldnikow odzywczych (mikroelementy)ale - nieczesto
spotykane jest by facet lysial od braku jedzenia ( no chyba ze tesciowa
wsypuje arszenik do zupy -lub robi ja na kostce 4-krotnie rozgotowanej)
nr 4 testosteron - tu dwa wyjscia -albo walczymy z testosteronem(a raczej
jego pochodna -dichydro.) - ale niestety pojawia sie problemy z pkt nr 1
lub nie walczymy i liczymy ze bedziemy sexi z wianuszkiem na glowie

praca przy kompie jeszcze nikogo nie pozbawila wlosow - wiec jesli "twoj"
( hmm- ) partner lysieje " po mesku " to raczej zapraszam do odwiedzin:
http://www.lysienie.info/forum/index.php?sid=6c65ed4
92e5044acd6cc5ddf722499bb
a jesli nie jest to typowo meska sprawa - to jednak ... . (ach .. juz nie
mowie ) ;)

Blesso

4. Data: 2005-09-16 10:29:32

Od: fonnika <f...@w...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś jak mi włosy dosłownie garściami zaczęły wychodzić, zaczęłam
przyjmować tabletki DOLOMIT. I nie dość, ze włosy przestały wypadać, to
teraz jest ich dwa razy więcej. :)

zapalenie krtani a hospitalizacja
Szczepienie na rozyczke
bardzo sucha czesc nogi - dziwna sprawa