co sądzicie o gwiazdce?

171. Data: 2010-03-27 18:05:57

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-27 18:51, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 27-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ja dziś okorowałem dwa długie bale sosnowe, żeby podeprzeć huśtawkę, bo się
> franca niebezpiecznie zaczęła chwiać, jak otworzyliśmy z zoną sezon.
> ruch fizyczny świetnie wpływa na psychę.
> imho - ludzie zamiast do psychologów powinni chodzić na ciężkie roboty.

Ale to nie musi koniecznie być korowanie? Bo na wsi mojej o bale trudno.

Qra

172. Data: 2010-03-27 18:31:11

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ale to nie musi koniecznie być korowanie? Bo na wsi mojej o bale trudno.

Zwłaszcza w czasie Wielkiego Postu.

Ewa

173. Data: 2010-03-27 18:37:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-27 19:31, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Zwłaszcza w czasie Wielkiego Postu.

A i nawet w karnawale.

Qra

174. Data: 2010-03-27 19:15:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dnia 2010-03-27 18:51, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ale to nie musi koniecznie być korowanie? Bo na wsi mojej o bale trudno.

możesz zrobić korowód. też niestety na balu.

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a jak się zaczynał świat to była noc czy dzień?

175. Data: 2010-03-27 20:18:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 26-marzec-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> e tam poniżej. jakiś nakaz czytania paulinki jest?

Nie ma, ale sądziłam, ze są jakieś głębsze powody, a tu takie banalne
wyjaśnienie :)

--

Paulinka cholera czyżby mnie już megalomania dopadła?

176. Data: 2010-03-27 20:36:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A nie do końca. W manipulacji masz szanse na uzyskanie efektu, o ile osoba
> manipulowana się nie zorientuje, w zaklinaniu rzeczywistości natomiast
> raczej nie, chyba że przypadkiem się akurat uda. No ale Ty nie wierzysz w
> przypadki, więc może dlatego to jest dla Ciebie tożsame.
>
> Ewa

Naprawdę wierzysz w przypadki?!

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron, poza gramatyką, ofcorz???

p.s.

Czy potrafisz podać przykład jekiegoś "przypadku"?

177. Data: 2010-03-27 21:07:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Nie ma, ale sądziłam, ze są jakieś głębsze powody, a tu takie banalne
> wyjaśnienie :)

no banalne. dla mnie jakakolwiek głębsza wymiana zdań z ikselką jest
całkowicie pozbawiona sensu - tzn mi ona nic nie daje poza jakąś bezradną
konstatacją obcowania z wszechwiedzącym betonem. więc z racji obaw o swoje
samopoczucie unikam tego obcowania - nawet w postach osób, którym to
sprawia jakąś satysfakcję :)

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

178. Data: 2010-03-28 07:44:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
> konstatacją obcowania z wszechwiedzącym betonem. więc z racji obaw o swoje
> samopoczucie unikam tego obcowania - nawet w postach osób, którym to

No właśnie. Ja też, jak tylko założyłem sobie, że głębsza wymiana zdań z
kimś jest pozbawiona sensu- to od razu była. Co ciekawe- jak zmieniałem
swoje nastawienie, to rozmowa stawała się naprawdę fajna- często bardzo
pouczająca i głęboka. Zobacz, ile tkwi w naszym nastawieniu, prawda?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

179. Data: 2010-03-28 08:36:19

Temat: Re: co s?dzicie o gwiazdce?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 09:44, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Patrzę.

Qra

180. Data: 2010-03-28 09:22:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-28 09:44, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Patrzę.

i?...

--