co to jest ?

1. Data: 2003-12-01 17:03:23

Temat: co to jest ?
Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Mam to od dziecinstwa.
Cos mnie w nocy zlapie, zaczynam krzyczec i wyrywac sie, czuje jakbym
lewitowal, nie moge sie wyrwac. Wyrywam sie , nie wyrywam sie - przestaje.
Dolegliwosc bardzo meczaca.
Czy to ma cos wspolnego z oddychaniem - dusze sie ?
Pzdr.

Wojtek

2. Data: 2003-12-03 06:38:51

Temat: Re: co to jest ?
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Wojtek, a moze cierpisz na nerwicę lękową i przy okazji zaburzenia snu z powodu
bezdechu. Mam kolegę, który mając wrażenie we śnie oczywiście potrafi wybiec z
łóżka jak opetany z krzykiem i to czasem kilka razy w nocy. Cierpi na nerwicę
lękową (paniczny strach przed uduszeniem, zadławieniem śmiercią). Może idź do
psychologa i kogoś kto zajmuje się zaburzeniami snu?

3. Data: 2003-12-03 10:52:24

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Tak masz racje, ale kiedys niezwarzalem na to i ignorowalem, moze to byc
takze z przemeczenia?
W sumie jestem osoba odwazna, ale ostatnio oslablem i mam leki.
Hmmm ten bezdech to on jest wynikiem stresu i przemeczenia tak ?

"Chirurgia operacyjna" - poszukuje!
"Chirurgia operacyjna" - poszukuje!
ceclor a pigułki?
gastroskopia obawy