Czarnuszka

1. Data: 2003-12-01 18:23:08

Temat: Czarnuszka
Od: "ANIA" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyuszeliscie o tym moze ktos uzywal ?
ANi

2. Data: 2003-12-01 19:59:51

Temat: Re: Czarnuszka
Od: "Jenny" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

słyszałam o czarnuszce to::

Czarnuszka jest świetną przyprawą,dobrzy piekarze posypują nią chleb przed
pieczeniem,zmiażdżona świetnie podnosi smak pomidorów.Wchodzi w skład soli
ziołowej.Arabowie używają jej po zgnieceniu w szmatce do inhalacji
nosa,likwiduje ona w zadziwiająco szybki sposób katar.

UWAGA!!! Czarnuszka jest dobrym lekiem na wszystko,lecz zawsze musi byc
spozywana z miodem poniewaz obniza poziom krwinek czerwonych w organizmie.
_____________________

Już Kleopatra znała tę przyprawę, uprawianą dziś przede wszystkim w Azji i
Afryce. Czarnuszka należy do najstarszych roślin leczniczych. Uprawiana była
już 5000 lat temu i wykorzystywana w kuchni i medycynie. Małe czarne
nasionka zawierają duże ilości olejków eterycznych i dzięki temu mają
właściwości przeciwalergiczne. Przyprawa ta znakomicie nadaje się do
aromatyzowania chleba, zup i sosów.

.........Ja używam jej do wielu potraw, np. do dhalu, dodaje do duszonych
warzyw, do świeżych pomidorów..i do wielu innych dań...naprawde jest
świetna..i przy tym bardzo aromatyczna

Jenny

3. Data: 2003-12-01 20:11:16

Od: thraxx <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Dec 2003 19:23:08 +0100, ANIA <m...@h...pl> wrote:

> Slyuszeliscie o tym moze ktos uzywal ?
> ANi

Mój kumpel używał, ale powiedział, ze białe kobiety są lepsze :P

--
Using M2, Opera's revolutionary e-mail client:
http://www.opera.com/m2/ i polecam www.konnekt.info

4. Data: 2003-12-01 20:12:01

Od: "[pl]kris79" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 01 Dec 2003 21:11:16 +0100, thraxx <t...@i...pl> wrote:

> Mój kumpel używał, ale powiedział, ze białe kobiety są lepsze :P

A miał też do czynienia z żółtaczką? ;)

--
When cryptography is outlawed, bayl bhgynjf jvyy unir cevinpl.

5. Data: 2003-12-01 20:16:06

Od: thraxx <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A miał też do czynienia z żółtaczką? ;)

to było "blue baby" z czerwonką i białaczką, ale bez objawów sinicy :-)))

6. Data: 2003-12-01 20:16:31

Od: "[pl]kris79" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 01 Dec 2003 21:16:06 +0100, thraxx <t...@i...pl> wrote:

> to było "blue baby" z czerwonką i białaczką, ale bez objawów sinicy
> :-)))

Zzieleniałem z zazdrości :-)))

--
When cryptography is outlawed, bayl bhgynjf jvyy unir cevinpl.

7. Data: 2003-12-03 11:58:58

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> spozywana z miodem poniewaz obniza poziom krwinek czerwonych w organizmie.
Czy mógłbyś rozwinąć temat : miód a krwinki czerwone...

"Jadarek" - Dariusz Kral - zaciekawiony

co to jest ?
"Chirurgia operacyjna" - poszukuje!
"Chirurgia operacyjna" - poszukuje!