Coś dziwnego z palcem :/

1. Data: 2003-12-01 19:21:36

Temat: Coś dziwnego z palcem :/
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obudziłam się w sobotę i miałam mrowienie w środkowym palcu, tak jakbym na
nim spała i krew nie dopływała, tak jak czasami bywa. Tyle, że dziś mamy
poniedziałek a to nadal trzyma i jest to dziwne uczucie, czuję nim, ale
jakbym miała mrówki... Nie jest spuchnięty, nie boli fizycznie, tylko
jakoś... Mieliście coś takiego tak długo?

Anna

2. Data: 2003-12-01 19:24:41

Temat: Re: Coś dziwnego z palcem :/
Od: "Mariusz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dipsom_ania" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
> jakbym miała mrówki... Nie jest spuchnięty, nie boli fizycznie, tylko
> jakoś... Mieliście coś takiego tak długo?

Tak dlugo nie mialem nigdy, ale czasem zdarza mi sie usnac na rece pod
poduszka, a potem podzu sie i nie "czuje" reki, tak jakbym jej wogole nie
mial. W umysle probuje nia ruszac ale nie moge. Dopiero po chwili wraca
czucie i pojawia sie mrowienie, po kilkudziesiecu sekundach wszystko wraca
do normy.

Pozdr

Mariusz

3. Data: 2003-12-01 19:52:10

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Tak dlugo nie mialem nigdy, ale czasem zdarza mi sie usnac na rece pod
> poduszka, a potem podzu sie i nie "czuje" reki, tak jakbym jej wogole nie
> mial. W umysle probuje nia ruszac ale nie moge.

Wiem, właśnie tak miewam, ale jeszcze nigdy nie trzymało 3 dni... I zaczynam
się obawiać co to jest.

Ania

4. Data: 2003-12-01 22:54:21

Od: "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakbym miała mrówki... Nie jest spuchnięty, nie boli fizycznie, tylko
> jakoś... Mieliście coś takiego tak długo?

mialem tak z polowa malego palca u lewej reki..minelo po okolo 2 tyg..
tzn ustepowalo stopniowo..nie znam sie na tym ale mysle ze to uszkodzenie
jakiegos nerwu
nik

5. Data: 2003-12-01 23:24:59

Od: "Artur Luzar" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję wybrać się do neurologa...

6. Data: 2003-12-02 17:54:34

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> napisał

> mialem tak z polowa malego palca u lewej reki..minelo po okolo 2 tyg..
> tzn ustepowalo stopniowo..nie znam sie na tym ale mysle ze to uszkodzenie
> jakiegos nerwu

Dzięki :)

A.

Czarnuszka