co wiecie o badaniu oberonem???

1. Data: 2004-05-22 18:40:12

Temat: co wiecie o badaniu oberonem???
Od: "Ania" <p...@o...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczów!
Mam nastepujace pytanie: czy ktos z was wie coś o badaniu oberonem, gdzie je
mozna wykonac, jaki jest koszt tego badania? no i jaka skutecznosc??
Interesuja mnie wszelkie informacje na ten tema!

pozdrawiam
Ania

2. Data: 2004-05-24 14:51:50

Temat: Re: co wiecie o badaniu oberonem???
Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> [...]
> gdzie je mozna wykonac, jaki jest koszt tego badania? no i jaka
> skutecznosc?? Interesuja mnie wszelkie informacje na ten tema!

NTG -> pl..rec.magia

pzdr
W.
--
Dom w Beskidach - http://porabka.republika.pl
Specjalna oferta dla fotoamatorow - zajrzyj!

3. Data: 2004-05-24 15:41:06

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 May 2004 20:40:12 +0200, Ania wrote:

> Mam nastepujace pytanie: czy ktos z was wie coś o badaniu oberonem,

Cóś tam wiem.

> gdzie je
> mozna wykonac,

Wszędzie niemal. W prawie każdej bramie ;)

> jaki jest koszt tego badania?

Zdecydowanie za wysoki.

> no i jaka skutecznosc??

Ogromna. Jako że badanie ma na celu wyciągnięcie kasy od naiwnych ludzi,
każdy zbadany stanowi 100% sukces z punktu widzenia metody.

> Interesuja mnie wszelkie informacje na ten tema!

Widziałem wydruk z oberona, w którym facet miał macicę. I to nie jest
żart.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

Sulpiryd