contractubex

1. Data: 2005-11-24 21:19:35

Temat: contractubex
Od: "diverse" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy dużą, trzymiesieczną blizne na twarzy, która nie była w ogóle niczym
smarowana da się jeszcze usunąć contractubexem? Czy jest już może ona za
stara i farmakologicznie się nic nie poradzi? Jest coś lepszego w podobnej
cenie?
Pozdrawiam,
diverse

2. Data: 2005-11-24 21:30:23

Temat: Re: contractubex
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

diverse napisał(a):
> [...]
> stara i farmakologicznie się nic nie poradzi? Jest coś lepszego w podobnej

Żadna maść nie usunie blizn, może conajwyżej sprawić, że będą mniej
widoczne. Proponowałbym Ci skontaktowac sie z chirurgiem plastycznym,
może da się wykonać jakiś zabieg korekcyjny, aby blizna była mniej widoczna.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-11-24 21:59:41

Od: "diverse" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widoczne. Proponowałbym Ci skontaktowac sie z chirurgiem plastycznym,
> może da się wykonać jakiś zabieg korekcyjny, aby blizna była mniej

Niech już będzie tylko mniej widoczna... z tym sie pogodziłem, tylko
pytanie, czy będzie po takim czasie i po używaniu tej maści mniej widoczna?
Konsultacje z chirurgiem mam, jak to w polsce naszej bywa, dopiero za
miesiac://

Czy to jest już stara blizna?

Ile kosztuje taki zabiego korekcyjny? Jest refundowany przez NFZ?

pozdrawiam,
diverse

4. Data: 2005-11-24 22:10:36

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

diverse napisał(a):
> Czy to jest już stara blizna?

tak

> Ile kosztuje taki zabiego korekcyjny? Jest refundowany przez NFZ?

nie wiem ile kosztuje, NFZ raczej go nie refunduje

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2005-11-24 23:24:04

Od: "diverse" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak

W takim razie czy jest jakiś skuteczny/zadowalający specyfik na starsze
blizny? Jeśli tak to jaki?

6. Data: 2005-11-25 00:34:37

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "diverse" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> W takim razie czy jest jakiś skuteczny/zadowalający specyfik na
starsze
> blizny? Jeśli tak to jaki?

wyguglaj ewentualnie kolagen w formule 5:25

--
pozdro
ape

Pękająca skóra (egzema??) przy paznokciach na opuszkach palców pomocy !!!!!
Maść Bengay
kamienie żółciowe i cytryny
[studia] dylematy fizjologiczne;)
odchudzanie : ocet winy jabłkowy