cyklofrenia i schizofrenia

121. Data: 2015-09-19 09:45:10

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:mtj2jt$8ha$1@news.icm.edu.pl...
> [...]
a.pl...

> Aj, w tytule się podzieliłeś. Ajzhajmej?

To nie wiedza. To mnóstwo pytań, a niewiele (albo wcale) odpowiedzi. Trudno
to nazwać kształceniem.

--

Chiron

122. Data: 2015-09-19 09:50:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
et...

> http://chomikuj.pl/szatanizmo/Filmy+dokumentalne/Mro
czna+strona+antydepresant*c3*b3w

:-))))

--

Chiron

123. Data: 2015-09-19 09:52:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Ikselka
Dnia Fri, 18 Sep 2015 21:28:13 +0200, Fragi napisał(a):

> ----
>>
> Czasami i Ty coś z sensem napiszesz ;)

Pewnie z auuuu....topsji 3-)

Już kilka razy o tym pisałem, ale widać jak czytają i później pretensje że
glob o kościele pisze, bo gówno co czytają. Już o tym pisaem na wątku z
Alice Miller że przemoc nad rumuńskimi dziecmi wywołała schizofrenie,
przemoc w rodzinie. Po prostu zbadano że dzieci przemocowców bardziej
chorują na schizofrenie i mają uszkodzone płaty odpowiedzialne za empatie.

===============

Ja też pisałem, że w USA Bettelheim uznał, że przemoc w rodzinie wywołuje
autyzm. Tyle, że była to nieprawda- a wywołało wiele przemocy- ze strony
rządu. I krzywd.

--

Chiron

124. Data: 2015-09-19 09:58:28

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2015 o 09:52, Chiron pisze:
> Ja też pisałem, że w USA Bettelheim uznał, że przemoc w rodzinie
> wywołuje autyzm. Tyle, że była to nieprawda- a wywołało wiele przemocy-
> ze strony rządu. I krzywd.

Czyli jak rząd nie pozwala na przemoc w rodzinie - jest to przemoc rządu?

125. Data: 2015-09-19 10:00:58

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.09.2015 o 22:15, Chiron pisze:
> wymyślił (własciwie to korzystał z doświadczeń na ludziach) sposób
> leczenia depresji poprzez lobotomię frontalną. Człowiek taki po zabiegu
> zamieniał się w radosnego, posłusznego robota. Lekarza tego nazwano go
> mordercą dusz.

W niebie tacy będziemy ;-) a może należało by robić ludziom lobotomię
frontalną, aby trafiali do nieba?

126. Data: 2015-09-19 10:10:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> W niebie tacy będziemy ;-) a może należało by robić ludziom lobotomię
> frontalną, aby trafiali do nieba?

Hmmm, ciekawe:-)

Oczywiście- mam nadzieję, że żartujesz?

--

Chiron

127. Data: 2015-09-19 10:14:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jak rząd nie pozwala na przemoc w rodzinie - jest to przemoc rządu?

Nie w tym rzecz. Bettelheim był podczas wojny w obozie koncentracyjnym. W
USA z kolei prowadził badania, i zaobserwował, że relacja między rodzicem a
dzieckiem autystycznym jest (jak stwierdził) taka sama (według niego)- jak
między ssmanem a młodym więźniem obozu koncentracyjnego. Wysnuł wniosek, że
w takim razie musi tu zachodzić podobna przemoc. Przekonał do tego rząd USA-
i zaczęto masowo odbierać rodzicom autystyczne dzieci- wyrządzając im często
największą krzywdę w życiu.
Oczywiście- była to nieprawda. No ale czy Bettelheim się tym przejął? Raczej
nic o tym nie wiadomo. Wiesz- coś, jak nasz LeoTar:-)

--

Chiron

128. Data: 2015-09-19 10:30:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Ja nie wiem. Ja słyszałem o inżynierii genetycznej - czy ta wasza
> geetyczna wywodzi się od gie-etyczna? Czy to skrót od
> gó...o-a-nie-etyczna?

I to jest ten moment, w którym zamieniasz dyskusję w wulgarną, chamską
przepychankę. Oczywiście- nikt normalny nie będzie tego w ten sam sposób
kontynuować (chyba, że będzie chciał Ci pokazać, jak to wygląda z drugiej
strony).
Ty decydujesz- nikt tego za Ciebie nie zrobi. Śmiało.

--

Chiron

p.s.
Domyślam się, że zdecydowałes już wczesniej...jednak pamiętaj- że te same
(podobne) działania wywołują podobne efekty...i nie chodzi tu wcale o mnie-
czy o kogoś innego.

129. Data: 2015-09-19 11:05:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-19 10:00, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> W niebie tacy będziemy ;-) a może należało by robić ludziom lobotomię
> frontalną, aby trafiali do nieba?

Nie można uszczęśliwiać wszystkich jeszcze za życia.

130. Data: 2015-09-19 11:44:05

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> Ja też pisałem, że w USA Bettelheim uznał, że przemoc w rodzinie
> wywołuje autyzm. Tyle, że była to nieprawda- a wywołało wiele przemocy-

Po raz któryś stawiasz tezę, że coś jest nieprawdą ale ani myślisz
zaproponować wyjaśnienie, które mogłoby być chociaż prawdopodobne.
Jesteś niekonstruktywnym krytykantem, Chironie.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny