cytryna skierniewicka karłowa Ponderosa

1. Data: 2014-09-23 07:25:50

Temat: cytryna skierniewicka karłowa Ponderosa
Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukuję pędu z kilkoma liśćmi owocującej cytryny skierniewickiej
karłowej Ponderosa.
Nie może być to pęd z cytryny wyhodowanej z pestki z kupionej cytryny.
Udzielę instruktarzu jak ten pęd pozyskać aby przy okazji uformować
krzak. Miałem taką przez kilkadziesiąt lat.
Oferuję własne nasiona pozyskane na działce w ROD, lub połowę uzyskanych
sadzonek {na etapie ukorzenionego listka}.
Cytryny jako że nie są pryskane można użytkować w całości. Mają grubą,
aromatyczną skórkę.
--
Serdecznie pozdrawiam
dziadek2

2. Data: 2014-09-23 14:03:39

Temat: Re: cytryna skierniewicka karłowa Ponderosa
Od: "Wisia48" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam- ja tez poszukuje cytryny skierniewickiej. Mialam ja kiedys, jedna
cytryna wazyla 21dkg, skorka cieniutka .
Pozdrawiam Wisia

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

3. Data: 2014-09-23 14:35:09

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-23 14:03, Wisia48 pisze:

> Witam- ja tez poszukuje cytryny skierniewickiej. Mialam ja kiedys, jedna
> cytryna wazyla 21dkg, skorka cieniutka .
Szwagier z sadzonki ode mnie w dużej donicy z gliniastą ziemią dochował
się cytryny wielkości piłki siatkowej ważyła prawie 2 kg.
Można je kupić tutaj
http://cytrusowe.otwarte24.pl/128,DUZE-PIEKNE-SADZON
KI-CYTRYNY-SKIERNIEWICKIEJ-KWITNACEOWOCUJACE
http://www.cytrusy24.pl/sklep/cytryny/8-cytryna-skie
rniewicka-ponderosa.html
http://ogrodymaryli.com/index.php?productID=981
Ale niektóre mają już liście z chlorozą.
Są też na Allegro.
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
=cytryna+skierniewicka&bmatch=seng-v10-p-3-o-0904

Wolę sam sobie z listka wyhodować.
Pozdrawiam serdecznie
--
dziadek2

4. Data: 2014-09-24 21:03:09

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 września 2014 14:35:09 UTC+2 użytkownik dziadek2 napisał:

> Wolďż˝ sam sobie z listka wyhodowaďż˝.

Co za trudność kupić w każdym centrum ogrodniczym? - przewala się tam tego multum, i
niedrogo. Może i Ponderosa się zdarzy.

PS. Oferujesz własne nasiona i sadzonki z nasion, a przecież po pierwsze taka hodowla
to istna ruletka, co z tego nasionka wyrośnie, bo to mieszaniec jest, a po drugie
cytrusy uzyskane z nasion owocują najwcześniej po kilkunastu latach albo w ogóle
można do us...śmierci na owoce czekać. sadzonki do hodowli "na owoce" powinny być
pobierane z owocujących egzemplarzy. Po co komu nasiona zatem, chyba że dla zieleni
listowia...

smutna wielce wiadomość
Carpaccio + Sushi
Co z białych winogron?