czas gotowania w mikrofalówce

1. Data: 2006-04-05 17:21:12

Temat: czas gotowania w mikrofalówce
Od: "Dorota" <d...@s...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupiłam sobie dziś mikrofalówkę i nie wiem jaki czas i moc ustawiać.
Proszę o pomoc.

2. Data: 2006-04-05 17:23:24

Temat: Re: czas gotowania w mikrofalówce
Od: "Dorota" <d...@s...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie POMOCY

3. Data: 2006-04-05 17:26:53

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale co chcesz gotować albo podgrzewać?
Ja daję np. maks.(800W) na dwie minuty i sprawdzam. Pamiętaj, że podgrzane
potrawy należy zamieszać.

pozdr. Ewa

4. Data: 2006-04-05 19:24:30

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Dorota schrieb:
> Witam.
> Kupiłam sobie dziś mikrofalówkę i nie wiem jaki czas i moc ustawiać.
> Proszę o pomoc.

ja też ;-) Czas od 30 sekund do 1 godziny. Moc od 150W do 900W. Zależy
co i ile.

Waldek

5. Data: 2006-04-06 01:18:11

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@s...vp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Kupiłam sobie dziś mikrofalówkę i nie wiem jaki czas i moc ustawiać.
> Proszę o pomoc.

Gdy wszystko zawiedzie przeczytaj instrukcję obsługi...

M.

6. Data: 2006-04-06 06:30:48

Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota napisał(a):
> Ludzie POMOCY

O, i neostrade tez sobie dzisiaj kupilas?

Michał K.

7. Data: 2006-04-06 11:34:45

Od: "Gsue" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@s...vp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Kupiłam sobie dziś mikrofalówkę i nie wiem jaki czas i moc ustawiać.
> Proszę o pomoc.

Nie chciałbym być niegrzeczny, ale.... zazwyczaj do mikrofalówki dołączana
jest instrukcja z przykładowymi czasami dla różnych produków. W mojej (tu
powinna być nazwa) są nawet rysunki, na wypadek gdybym nie umiał czytać :)
Spójrz - informacje będą bardziej rzetelne niż to co napiszemy. Producent
zna lepiej moc, ustawienia Twojej mikrofalówki niż ja :) lub ktokolwiek
inny.

Wyjątkowo nie używaj google.

Pozdrawiam apetycznie
Gsue

8. Data: 2006-04-06 11:37:53

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W napisał(a) 5/04/2006 19:26:

> Ale co chcesz gotować albo podgrzewać?
> Ja daję np. maks.(800W) na dwie minuty i sprawdzam. Pamiętaj, że podgrzane
> potrawy należy zamieszać.

To prawda że ciężko dawać jakieś ogólne porady i najlepiej zajrzeć do
instrukcji, do mojej kuchenki dołączona była bardzo praktyczna rozpiska co,
ile czasu i jak się gotuje. Generalnie natomiast radziłabym używać niższej
mocy niż 800 W do stałych potraw - 800-1000 używam do zup i płynów, zwykłe
jedzonko lepiej podgrzewać nieco dłużej na mniejszej mocy, dzięki temu
rzadziej się ma sytuacje, że wierzch jest spalony a w środku - lód.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

9. Data: 2006-04-06 12:13:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"notujaca" <n...@g...pl> wrote in message

> [...]
> jedzonko lepiej podgrzewać nieco dłużej na mniejszej mocy, dzięki temu
> rzadziej się ma sytuacje, że wierzch jest spalony a w środku - lód.

Pewnie nie ma emisji 3D i obrotowego talerza.

10. Data: 2006-04-06 12:17:16

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a) 6/04/2006 14:13:

> Pewnie nie ma emisji 3D i obrotowego talerza.

Nie wiem co to emisja 3D, a mikrofalówki bez obrotowego talerza to jako żyję
nie spotkałam. Kuchenka jest nowa i dość wysokiej klasy, więc nie w tym
problem. Po prostu, trzeba trochę czasu żeby to ciepło dotarło do wnętrza
zwartej potrawy. Tak jest w każdej mikrofalówce. Można też podgrzewać pod
przykryciem i zostawiać potem żeby potrawa "doszła", często zresztą zaleca
to sam producent. A jak wstawisz na 2 minuty na wysoką moc np. zapiekankę do
odgrzania, zapewniam Cię że wierzch Ci się stopi, a środek będzie zimny.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

Odkrycie? Czy może znacie od dawna...