czas na małżeństwa grupowe

21. Data: 2013-03-27 18:13:40

Temat: Re: czas na małżeństwa grupowe
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 14:20, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:rk48ajsfero4.1xzh7sa5qtn1n$.dlg@40tud
e.net...

.
> [...]
ca-i-geje/

> Ależ oczywiście. Problemem stał się marksizm- i jego ideowe przesłania. Bo
> to chyba on pierwszy uznał, że filozofia ma nie tylko dawać opis
> rzeczywistości (jak było dotąd)- ale także tę rzeczywistość zmieniać. Co
> dało efekt taki, jak np astronomowie- gdyby zamiast obserwować i opisywać
> gwiazdy- zaczęli je zmieniać, kombinując na różne sposoby co by tu zmienić-
> w ramach postępu. Mniej wiięcej efekt dla ludzkości- podobny.
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
> [...]

No właśnie komuszku , jesteś pokoleniem terroru, cenzury i
prześladowania , od zawsze byłeś komuchem czy jak Towarzysze odeszli
tak piejesz za powrotem wszystkiego co innym wchodzi do majtek z
buciorami?

22. Data: 2013-03-27 18:24:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Mar 2013 11:07:27 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Po to że twoja biologia to wielokrotne orgazmy ,a facet ma tylko
> jeden,

Globciu, ty się lepiej nie przyznawaj do swej słabizny 333-)

> więc znaczy że biologia jest gotowa na wieleorgazmów bo wielu
> facetów.:-D

To się nazywa kurestwo, a nie "biologia" 3333-)
--
XL

23. Data: 2013-03-27 18:36:32

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-27 19:24, Ikselka pisze:

> To się nazywa kurestwo, a nie "biologia" 3333-)

a ty się przypadkiem już nie wyspowiadała ? ;>
toć grzech niewybaczalny to ten czyniony z premedytacjo

24. Data: 2013-03-27 18:40:06

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-27 19:36, ZOŁZA pisze:

> a ty się przypadkiem już nie wyspowiadała ? ;>
> toć grzech niewybaczalny to ten czyniony z premedytacjo

a ten, cos miałam pytać
masz tako papryke ozdobno, co rośnie w donicy jak kwiatek
i wydaje miniaturowe owoce ? uprzedzam nie peperoncziny.
takie jakby paprykowe bonsai

25. Data: 2013-03-27 18:45:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Mar 2013 19:40:06 +0100, ZOŁZA napisał(a):

> a ten, cos miałam pytać
> masz tako papryke ozdobno, co rośnie w donicy jak kwiatek
> i wydaje miniaturowe owoce ? uprzedzam nie peperoncziny.
> takie jakby paprykowe bonsai

No jasne że mam, czego ja bowiem nie mam?
:-) Od jesieni rośnie w doniczce, ze dwa razy już prawie uświerkła, bo
zapomniałam podlać, za dużo mam roślinek, tłok istny, co rusz coś spada na
podłogę albo usycha.
No ale odratowałam. Teraz własnie znowu kwitnie. A co, masz nasionka? Tyle
że już trochę późno na siew. Ale Izuchna, nie gimnastykuj się, absolutnie
nie potrzeba się mi rewanzowac za cokolwiek.
--
XL

26. Data: 2013-03-27 18:48:52

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-27 19:45, Ikselka pisze:

> [...]
> że już trochę późno na siew. Ale Izuchna, nie gimnastykuj się, absolutnie
> nie potrzeba się mi rewanzowac za cokolwiek.

nie lubie się nie odwdzięczyć tomie dusi :( ty potforo.

27. Data: 2013-03-27 20:41:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Mar 2013 19:48:52 +0100, ZOŁZA napisał(a):

> nie lubie się nie odwdzięczyć tomie dusi :( ty potforo.

Odwdzięcz się uśmiechem, a najlepiej jakimś wierszykiem - tutaj :-)
--
XL

28. Data: 2013-03-27 21:36:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
>Za prawdę o papierzu zwalniją dyrektorkę teatru ...jak za komuny
>cenzura i terror , a propaganda nienawiści i nieprawdy na homo jest
>dobra tak?. No nie mogą buraki bez papcia stalincia.

Ależ jej bronią wszyscy- z lewa do prawa. Nawet Michalkiewicz

29. Data: 2013-03-27 21:41:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Odwdzięcz się uśmiechem, a najlepiej jakimś wierszykiem - tutaj :-)

Jak już chcesz, żeby się mocno napracowała- to zażycz sobie miłego i czułego
wiersza dedykowanego mnie
:-)

30. Data: 2013-03-27 21:46:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Mar 2013 22:41:46 +0100, Chiron napisał(a):

> Jak już chcesz, żeby się mocno napracowała- to zażycz sobie miłego i czułego
> wiersza dedykowanego mnie
> :-)

Nie potrafię się znęcać nad ludźmi :-D
--