czekolada gorzka 99%

11. Data: 2009-02-12 14:14:28

Temat: Re: czekolada gorzka 99%
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2009 03:19:23 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> Ech, no...
> Nie gniewaj się i proszę wytłumacz szarej myszce, jak "odkrycie" może
> być "nieustające"?
> Toż "odkrycie" samo w sobie jest skończone;p
> Czy, może, zastosowałaś ten zestaw jako "zabawę słowną"?

Nie, to konstrukcja słowna i znaczeniowa stworzona przeze mnie dla
wyrażenia ciągłego zachwytu kimś/czymś wynikającego z ciągle odkrywanych
nowych pięknych właściwości danej osoby czy rzeczy :-)
Ma to głęboki sens: jeśli ktoś/coś bez przerwy mnie cudownie zaskakuje i
nie jest w stanie mi się znudzić, nikt i nic nie jest w stanie tego
zdystansowac, to staje się moim nieustającym odkryciem.
Póki co - mąż i czekolada: nigdy się nie nudzimy ze sobą, ciągle jest coś
nowego między nami, nowe doznania i świadomość dochodzenia do doskonałości
niemal w etapie wieńczącym, a jednak jeszcze dużo do odkrycia :-)
Dobrze wytłumaczyłam?
;-)

> Hmmm... Jeśli tak, to miej na uwadze, że Grupę czytają nie tylko
> maturzyści i być może skutkiem tej "zabawy" będzie to, że u niektórych
> pojawi się niższa ocena na j. polskim.

Cóż, a czy każdy musi być zaraz poetą? - niech się nie sili na ryzykowne
konstrukcje, których poetyki nie zauważa...

12. Data: 2009-02-12 14:47:12

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 15:14, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Cóż, a czy każdy musi być zaraz poetą? - niech się nie sili na ryzykowne
> konstrukcje, których poetyki nie zauważa...

A moje doznania? I moje dziecko? I znim związane doznania. Za nie
jestem gotów zabijać! :-))

13. Data: 2009-02-12 15:49:57

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
>Hmmm... Jeśli tak, to miej na uwadze, że Grupę czytają nie tylko
>maturzyści i być może skutkiem tej "zabawy" będzie to, że u niektórych
>pojawi się niższa ocena na j. polskim.

idac tym tokiem myslenia trzeba by bylo zamknac sejm, a na to sie nie
zanosi:D

14. Data: 2009-02-12 15:51:09

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już dawno wedlowskie czekolady twarde wyrzucam do kubła, kiedy dostaję w
> prezencie... Paskudztwa.

wysylaj do mnie poczta, pliiiis, nie jestem taka wybredna, smakuja mi:)

15. Data: 2009-02-12 16:24:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2009 16:49:57 +0100, m. napisał(a):

> Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> idac tym tokiem myslenia trzeba by bylo zamknac sejm, a na to sie nie
> zanosi:D

...i TV - tam co rusz - byki składniowe, słownikowe itp.
Moje "nieustające odkrycie" zaś - to rzeczywiście odkrycie, także poetyckie
:-)

16. Data: 2009-02-12 16:25:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2009 16:51:09 +0100, m. napisał(a):

> wysylaj do mnie poczta, pliiiis, nie jestem taka wybredna, smakuja mi:)

Już nie dostaję tak często - wszyscy potencjalni ofiarodawcy przerzucili
się koncepcyjnie na Pinacoladę :-)

17. Data: 2009-02-12 19:07:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Póki co - mąż i czekolada: nigdy się nie nudzimy ze sobą, ciągle jest coś

Ale nudzisz. ;-P

Ewa

18. Data: 2009-02-12 19:10:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> w ramach poszukiwania smaków też warto spróbować wedla "Maestria Gorzka z
> kawą i cząstkami kakao"

Jest też taka płaska cienka czekolada Wawela (podobna wyglądem do tej
Maestrii)- gorzka i dwa rodzaje mlecznej. Moim zdaniem dużo lepsza od
Wedla, bo ten faktycznie zszedł na psy.

Ewa

19. Data: 2009-02-12 19:23:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ha! - to polecam ciemną (nie gorzką, lecz ciemną) czekoladę "De Luxe -
> Finest dark chocolate" firmy Bellarom w Lidl. Czerwone opakowanie. Za
> niecałe 5 zł (chyba coś koło tego) mam 200 g przepysznej prawdziwej
> czekolady.

Żałuję, że nie mam gdzieś Lidla pod nosem, bo tam bywają dobre
jakościowo i tanie produkty. Tej czekolady jeszcze nie próbowałam, ale
za to jestem wielbicielką ichniej fety Pylos.

Ewa

20. Data: 2009-02-12 21:09:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2009 20:07:30 +0100, medea napisał(a):

> Ale nudzisz. ;-P
>
> Ewa

No tak, przeczytałam to, co uprzecio napisałam i stwierdzam, że zamiast
całego długiego wywodu powinnam napisać krótko: "smakujemy sobie za każdym
następnym razem równie wspaniale, jak za pierwszym i zupełnie inaczej"
;-PPP

OBIADEK
Miody miodziki
Zupa