czy to prawda?

1. Data: 2004-08-22 20:27:05

Temat: czy to prawda?
Od: "Andrzej K" <a...@v...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda, ze esperal mozna "zapic"? Osoba w moim otoczeniu ma
zaszczepiony esperal a wydaje mi sie, ze od paru dni czuje od niej alkohol.
Czy to mozliwe?

2. Data: 2004-08-23 07:56:57

Temat: Re: czy to prawda?
Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polski mozna chyba ze ma francuski orginalny to lepiej nie probowac.

3. Data: 2004-08-23 09:06:49

Temat: Re: Re: czy to prawda?
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

Był 23 sierpień ( poniedziałek) gdy o godz. 9:56, w zeznaniu o ID
<news:cgc86s$1va$1@nemesis.news.tpi.pl>, złożonym na:
*pl.soc.uzaleznienia*, osobnik znany jako *Krysztof* zeznał(a) poddana(y)
wyjątkowo ciężkim torturom co następuje :

> polski mozna chyba ze ma francuski orginalny to lepiej nie probowac.

Według mnie mozna zapić zarówno polski jak i fracuski (co prawda nie wiem
jaka różnica).
Trzeba wziąć pod uwage jedną rzecz zasadniczą, nie zawsze wstrzykiwany jest
rzeczywiście Esperal. Czasem jest to zwykła glukoza lub coś podobnego, nie
jestem lekarzem i nie potrafie powiedzieć jaki płyn może zostac
wstrzyknięty bez żadnych skutków ubocznych dla organizmu. Decyzje czy
należy wstrzyknąć Esperal czy też coś innego podejmuje lekarz po wywiadzie
z pacjentem, w zależności od postawy i siły działania nałogu.

I jeszcze jedno zdanie moje prywatne na temat Esperalu i innych środków
odstraszania. One nic nie dadzą i niczego nie wyleczą. To są tylko
straszaki, a ile można żyć pod strachem? Alkoholizm to nie wścieklizna i
nie pomoże nawet dwanaście bardzo bolesnych zastrzyków. Tego się nie da
wyleczyć, z tym trzeba się nauczyć żyć :))) ...i umrzeć.

..::WISKOLER::..

Skoro Kaczor Donald na codzień nie nosi
dolnej garderoby...
To dlaczego wchodząc pod prysznic ma owinięty
kuperek ręcznikiem kąpielowym?

4. Data: 2004-08-23 17:30:11

Od: "Andrzej K" <a...@v...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale on ma wszyty. Jest wogole w postaci zastrzykow?
Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> napisał w
wiadomości news:102hf1cdcmy45$.1l4gpdgu06hlp$.dlg@40tude.net...

5. Data: 2004-08-23 20:34:56

Od: "Marek" <m...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prawda, ze esperal mozna "zapic"?

Można. Widziałem na własne oczy.
Facet trząsł się jak galareta i żyłek na twarzy dostał.
Nie każde serce może to wytrzymać. Odradzam.

6. Data: 2004-08-24 06:12:28

Temat: Re: Re: Re: czy to prawda?
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

Był 23 sierpień ( poniedziałek) gdy o godz. 19:30, w zeznaniu o ID
<news:cgd9j3$anc$1@atlantis.news.tpi.pl>, złożonym na:
*pl.soc.uzaleznienia*, osobnik znany jako *Andrzej K* zeznał(a) poddana(y)
wyjątkowo ciężkim torturom co następuje :

> Ale on ma wszyty. Jest wogole w postaci zastrzykow?

Jak "miał" wszyty to mógł go wyjąć, to jest w postaci tabletek zaszytych
płytko pod skórą. Sam znam wypadek że pacjent sobie sam wydłubał i potem
chwalił się żę sam mu wypadł. Natomiast w postaci zastrzyku nie da się
usunąć, co nie znaczy że nie można go przepić.

--
..::WISKOLER::..

Worker Intended for Scientific
Killing and Observation/Lifeform
Engineered for Repair

7. Data: 2004-08-26 18:57:35

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej K" <a...@v...wp.pl> wrote in message
> Czy to prawda, ze esperal mozna "zapic"? Osoba w moim otoczeniu ma
> zaszczepiony esperal a wydaje mi sie, ze od paru dni czuje od niej
alkohol.
> Czy to mozliwe?

coż tajemnicą poliszynela jest, że często esperal to zwykłe placebo...

8. Data: 2004-08-30 07:17:59

Od: smonia <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prawda, ze esperal mozna "zapic"?

Tak, to mozliwe, moze zapic lub wydlubac. Ale podzielam zdanie innych,
ze to nic nie da. Proponuje udac sie do Osrodka Terapii Uzaleznien, to
napewno bardziej pomoze.

Powodzenia

9. Data: 2004-11-19 21:15:02

Od: Makrofag <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej K napisał(a):
> Czy to prawda, ze esperal mozna "zapic"? Osoba w moim otoczeniu ma
> zaszczepiony esperal a wydaje mi sie, ze od paru dni czuje od niej alkohol.
> Czy to mozliwe?

Niestety często się zdarza, że zaszyty esperal nie zapewnia
wystarczającego stężenia substancji działającej awersyjnie. Fatem, też
jest że można go "zapić".
Esperal też nie jest traktowany jako sposób na leczenie uzależnienia od
alkoholu, można go nawet traktować w kategorii błedu w sztuce, jeżeli
nie jest połączony z terapią bądź udziale w grupie wsparcia.

Makrofag

Syn
Dziecko
anoreksja - grupy wsparcia