czy to prawda?

11. Data: 2001-12-07 11:49:24

Temat: Re: czy to prawda?
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyją niekompetencją? Na razie w tym wątku wykazana została
> niekompetencja lekarzy.

jeśli kompetencja to uwielbienie dla d.o. to pewnie.

> A Wy, _optymalni_, róbcie sobie co
>
> Tu nie chodzi o to, ze opty mogą sobie robić co chcą, tylko o to, że
> lekarze z chorymi robią co chcą. Lekarze chcą sobie polecieć na Bahama
> na szkolenie, więc robią z pacjentami co chcą firmy farmaceutyczne.

Jasne, chciecie Zbawić Świat. Proponuję, tak jak socjalizm, najpierw na
myszach wypróbować.

> Każdy
> Często piszesz takie bzdety?
Chodzi Ci o to, że nie każdy ;-)?

Cytuję klasyka. Zgadnij, koteczku jakiego. Na grupie pojawia się kolega,
fizyk, który wie, proszę żeby nie podpowiadał. Zobaczymy, czy _optymalnosc_
sprzyja myśleniu.

> Mnie osobiście stosowanie
>
> Co widzisz dziwacznego w dostarczaniu organizmowi tylko tego, czego
> potrzebuje?

Jak mówiłem, jedz nornice i padlinę. Przodkowie człowieka musieli polować
na zwierzęta słabsze od siebie. Więc na te mniejsze. Albo dawno zdechłe.
Więc jedli także gryzownie i trupy zwierzęce. cbdo.
A może tak byście jedli ludzi? W końcu człowiek zawiera wszelkie substancje
konieczne człowiekowi do życia.

> niezależnie jak uzasadnionej, po to
>
> To rozumiem. Każde działanie pomniejszające dochody lekarza jest
> odrażające. Przynajmniej jesteś szczery. Dzięki.

Mój drogi, nawet jedząc glinę, ożeszki lotosowe lub wyłącznie śledzie nie
wpłyniesz znacząco na moje dochody. A moje obrzydzenie jest prywatne, nie
zawodowe. Jak odżywiasz się surowymi wronami, bo lubisz i Ci smakuje, to
fajnie, jest to dziwactwo, ale może być sympatyczne (oczywiście nie dla
ptactwa). Jak jesz wrony bo uważasz że to zdrowe, to mnie zaczyna
irytować. A jak zaczniesz propagować wronojedzenie jako cudowny sposób na
malarię, hemoroidy i teściową, to mnie brzydzi.

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

12. Data: 2001-12-08 11:29:16

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze nie miec
biochemia jest na drugim roku

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> One twierdziły, że naturalnym żywieniem są węglowodany i że wszystkie
> komórki oraganizmu tylko glukozę spalają, nic innego. A ja na to, a co z
> tłuszczem, nie jest spalany przez komórki? A one, że wszystko wątroba
> zamienia na glukozę, nawet tłuszcz. I do tego wcale tłuszcz z jelit nie
> trafia do krwi, tylko (fakt, że przez krew) do wątroby, gdzie jest
> "pakowany" w lipidy i dopiero wtedy do krwi.
>
> [ciach]
> Co jezszcze, że cukrzyca jest albo genetyczna, tzn. jak ktoś ma w genach
> cukrzycę, to choćby nie wiem co jadł, to i tak ją będzie mieć (cukrzyca
I),

13. Data: 2001-12-09 11:13:11

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tichy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> moze nie miec
> biochemia jest na drugim roku

Aha, czyli jak opuszcza AM to już wszystko co poniżej piątego zapomniał.

P.S. Pisz pod tekstem, na który odpowiadasz i tnij całą resztę, bo
zaśmiecasz serwery i obciążasz łącza.

14. Data: 2001-12-12 14:50:29

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nrfzf" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Leszku to tak jakby ślepego pytać czy widzi :-)))
>
> On odpowiada oczywiście że widzę tylko jestem ślepy.
>
> Akademie Medyczne czy tego chcemy czy nie produkują masy kaleków , którzy
> potem "leczą" kaleków.
>
> Pozdr
>
> Robert

> dlatego nalepszym miejscem na nauke medycyny jest lista dysksusyjna i
kolorowe pisma
gratuluje i zdrowia zycze

Czeste skrecenia i zwichniecia
pytanie- dot.porodu