czy zęby mam leczyć nie medycznie ?

1. Data: 2002-06-22 13:32:36

Temat: czy zęby mam leczyć nie medycznie ?
Od: "marek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co jest z odpowiedzią na pytanie:
strmotologia ((?))

Czy zęby się leczy w kuźni ??????????????????
Ja mam ruinę w ustach ! - i chciałbym coś wiedzieć !!!!!!!!!!

Czy tu, kurde jest jakiś dentysta protetyk ?
kto tu wogóle jest ?
znachorzy ?

P.S.
niektórzy być może nie wiedzą
- tu się też sperzedaje Europlus ( wersja: szpital na krai mesta -> to chyba
po czesku, nie ?

2. Data: 2002-06-22 15:17:46

Temat: Re: czy zęby mam leczyć nie medycznie ?
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| co jest z odpowiedzią na pytanie:
| strmotologia ((?))

a co ma być?

| Czy zęby się leczy w kuźni ??????????????????

można i w kuźni , ja swoje leczę u dentysty

| Ja mam ruinę w ustach ! - i chciałbym coś wiedzieć !!!!!!!!!!

mów , ale może nie otwieraj zbyt szeroko buzi

| Czy tu, kurde jest jakiś dentysta protetyk ?

a ską mam wiedzieć? nie wiem też czemu sie wydzuerasz
| kto tu wogóle jest ?

różnie

| znachorzy ?

dużo

a tak nawiasem mówiąc , jeśli nikt Ci do tej pory nie odpowiedział to chyba
wydzieraniem się tego nie zmienisz? widocznie nie mam tu stomatologów ,albo
maja ważniejsze sprawy niż odpowiadanie na twój post, w końcu nie jest to
ich ( nikogo ) praca
zamiast robić rabana idź lepiej do stomatologa na przegląd zanim ta twoja
prochnica zgorzelinowa do reszty ci żabki spaskudzi

pozdrawiam
prof Wilczur( Znachor Tichus)

3. Data: 2002-06-22 15:22:48

Temat: Re: czy zęby mam leczyć nie medycznie ? wersja poprawiona
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| co jest z odpowiedzią na pytanie:
| strmotologia ((?))

a co ma być?

> [...]

mów , ale może nie otwieraj zbyt szeroko buzi

| Czy tu, kurde jest jakiś dentysta protetyk ?

a skąd mam wiedzieć? nie wiem też czemu sie wydzierasz
| kto tu wogóle jest ?

różnie

| znachorzy ?

dużo

a tak nawiasem mówiąc , jeśli nikt Ci do tej pory nie odpowiedział to chyba
wydzieraniem się tego nie zmienisz? widocznie nie ma tu stomatologów ,albo
mają ważniejsze sprawy niż odpowiadanie na twój post, w końcu nie jest to
ich ( nikogo ) praca
zamiast robić raban, idź lepiej do stomatologa na przegląd, zanim ta twoja
prochnica zgorzelinowa do reszty ci ząbki spaskudzi

4. Data: 2002-06-22 17:58:55

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy zęby się leczy w kuźni ??????????????????

Nie. Zeby leczy sie u stomatologa.
Nie w kuzni, nie na grupie dyskusyjnej a u stomatologa.

Krzysztof

5. Data: 2002-06-22 19:05:26

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja mam ruinę w ustach ! - i chciałbym coś wiedzieć !!!!!!!!!!
>
> Czy tu, kurde jest jakiś dentysta protetyk ?

pewnie jest i jakis dentysta, ale po takim poscie zadnemu nie bedzie sie z
toba chcialo gadac... :)

Adam

6. Data: 2002-06-23 09:33:07

Od: "Anna_G" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zęby się leczy w kuźni ??????????????????
> Ja mam ruinę w ustach ! - i chciałbym coś wiedzieć !!!!!!!!!!

Jeżeli masz ruine to znaczy, że do tej pory dentystę omijałeś z daleka.
Jednak teraz radziłabym iśc do dobrego dentysty w najbliższej okolicy
(popytaj znajomych, o ile ich masz),a on na pewno powie co masz zrobić. na
grupie nikt nie widzi Twojego uzębienia, więc o co te krzyki???
Anka

7. Data: 2002-06-24 06:23:57

Od: "Sotb" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam ruinę w ustach ! - i chciałbym coś wiedzieć !!!!!!!!!!

A stomatolog już nie chce z tobą rozmawiać?

Choroby genetyczne
Niepelny zakres ruchow w stawie
Nerwica natrectw - kilka pytan
Ciag dalszy... płuca