czym wyciąć otwór w blacie

31. Data: 2009-08-13 11:08:20

Temat: Re: czym wyciąć otwór w blacie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:4a83bc6b@news.home.net.pl...

> No wreszcie załapałeś o co w tej dyskusji chodzi...

Marsz, marsz Dąbrowski,
Z ziemi włoskiej do Polski,
Za Twoim przewodem
Złączym się z narodem.

Jak Czarniecki do Poznania
Po szwedzkim zaborze
Ciągnie Jasia do kochania
Cóż z tego, bo nie może...

32. Data: 2009-08-13 19:42:49

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
news.neostrada.pl
*Jacek* napisał(-a):

> Ja wierciłem otwornicą i wyszło ładnie. Pierwsze pół wiercenia od
> strony górnej, wiertło prowadzące otwornicy przechodzi na wylot, bo
> jest dłuższe i nic nie trzeba kombinować z dowiercaniem, potem
> wiercenie od spodu i gotowe. Przy wierceniu nie pół na pół tylko na
> raz jest ryzyko, że otwornica wpadnie gwałtownie, gdzy się dowierci
> na wylot i krawędzią porysuje blat, dlatego polecam wiercenie pół na
> pół.

Super, że radzisz sobie z wierceniem. Teraz powinieneś opanować trudną
sztukę ustawiania zegara w komputerze i jeszcze trudniejszą,
konfiguracji OE

--
Big Jack
////// GG: 660675

33. Data: 2009-08-13 21:24:27

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> [...]
> gwałtownie, gdzy się dowierci na wylot i krawędzią porysuje blat, dlatego

IMHO - jak odwornica da rade za jednym zamachem - to podloz pod blat w
miejscu wiercenia gruba deche i wierc to jednym przebiegiem (podklad z
grubej dechy jest po to zeby zabezpieczyc wyjscie otworu w blacie i
jednoczesnie gore blatu przed uderzeniem po przejsciu otwornicy na zewnatrz)

Pozdro

Maseł

34. Data: 2009-08-14 06:50:37

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marsz, marsz Dąbrowski,

Gdzie wkładasz wiertło widiowe do mnie nie obchodzi, ale szacunku do syboli
narodowych to by cię redzice mogli nauczyć, bo obrażasz moją ojczyznę.
--

__________________________________________MAT_______

35. Data: 2009-08-14 07:15:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:4a85094e@news.home.net.pl...

> Gdzie wkładasz wiertło widiowe do mnie nie obchodzi, ale szacunku do
syboli
> narodowych to by cię redzice mogli nauczyć, bo obrażasz moją ojczyznę.

Niby kawałkiem o Jasiu?
Śmieszne. Mam nazwislo Dąbrowski, po matce.
Polska to moja jedyna Ojczyzna.

36. Data: 2009-08-14 07:41:35

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lagoda wrote:

> Gdzie wkładasz wiertło widiowe do mnie nie obchodzi, ale szacunku do
> syboli narodowych to by cię redzice mogli nauczyć, bo obrażasz moją
> ojczyznę.

mamy tu lepszych oszołomów od przepiszczy widać

rotfl

szacunki dla symboli narodowych to były dobre 100 lat temu

37. Data: 2009-08-14 07:48:06

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę wyciąć w laminowanym blacie kuchennym kilka okrągłych otworów o śr.
> ok 5 cm - czym wywiercić, żeby nie wyszczerbić laminatu? Czy zwykła
> otwornica do drewna będzie odpowiednia?
>
> pozdr.

Wiercisz otwornicą z prowadzeniem od strony widocznej. Na początku
delikatnie muskając laminat, najlepiej wiertarkę ustawić na statywie. Możesz
spróbować okleić taśmą średnicę otworu, przy cięciu tarczową ta metoda się
sprawdza, nie wiem jak przy otworach. Nie zaczynaj prób na docelowym blacie.

Tomek

38. Data: 2009-08-14 09:40:53

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Maseł" 1...@m...cs.put.poznan
.pl

> [...]
> grubej dechy jest po to zeby zabezpieczyc wyjscie otworu w blacie i
> jednoczesnie gore blatu przed uderzeniem po przejsciu otwornicy na zewnatrz)

O tyle dobre rozwiązanie, że zazwyczaj nie wierci się pionowo (prostopadle
do dechy) z uwagi na błędy czy niedokładności i w takim wierceniu nie ma
problemów na styku. BTW -- warto zatroszczyć się o tę prostopadłość. :)

.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

39. Data: 2009-08-14 10:26:47

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.news.neostrada.pl
*Jacek* napisał(-a):

> Sztukę nastawiania zegara juz dawno posiadłem ;-) Np. teraz mam 8:21.

A jednak nie do końca. Spójrz jak masz datowany swój post, a jaką mamy
bieżącą datę. Chociaż osobiście wolę posty wysyłane z przeszłości niż z
przyszłości, mimo że dziwnie to wygląda jak odpowiedź jest wcześniej niż
pytanie ;)

> Natomiast co do OE, to co konkretnie nie pasuje?

Natomiast w konfiguracji OE brakuje co najmniej odpowiedniego kodowania:
ISO-8859-2 lub UTF-8

40. Data: 2009-08-14 13:55:21

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.
Rzeczowo i konkretnie.
Już poprawiłem i mam nadzieję, że teraz będzie ok.
pozdrawiam
Jacek

Śmierdząca wykładzina
Ratunku - larwy w domu
Koszt wybudowania domu -ytong
zmywarka do zabudowy
Jak usunac nalot plesni z betonowej sciany ?