dania widowiskowe

1. Data: 2005-08-05 14:51:53

Temat: dania widowiskowe
Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam propozycję przedyskutowania dań widowiskowych.
Daniem takim jest np schab w soli, wnosimy górę soli, kujemy, bucha
para, zapach niebiański się rozchodzi.
Niewątpliwie najbardziej klasycznym przedstawicielem gatunku jest tort
po ciemku wjeżdżany (tu marzy się jeszcze prezent ukryty w torcie...)

zdrówko
tomaso

2. Data: 2005-08-05 16:49:30

Temat: Re: dania widowiskowe
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 5 aoűt 2005 ŕ 16:51:53, dans <dcvue6$ji8$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Mam propozycję przedyskutowania dań widowiskowych.
> Daniem takim jest np schab w soli, wnosimy górę soli, kujemy, bucha
> para, zapach niebiański się rozchodzi.

Plonace kabanosy.
Plonace lody.
Truskawki z bita smietana przybrane malinami...

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2005-08-05 19:42:00

Od: "Jagna " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomasoburkaso <t...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Niewątpliwie najbardziej klasycznym przedstawicielem gatunku jest tort
> po ciemku wjeżdżany (tu marzy się jeszcze prezent ukryty w torcie...)

Wielka taca przybrana na zielono z kolorami i pasemkami szczypiorkowymi
wiórki masła , cząstki cytryny, na tym łosoś w całości :)
AgaL

4. Data: 2005-08-05 20:22:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomasoburkaso" <t...@g...pl> wrote in message
> Mam propozycję przedyskutowania dań widowiskowych.

moze to zadne danie, ale widowiskowy owocowy deser.
Ananas przepolowiony z zostawionymi liscmi, stojacy wlasnie
na tej przekrojonej czesci, i do niego wbite "szaszlyki" owocowe.
Nabite na patyczki owoce- truskawki, pokrojony ananas, kantalupa,
winogrono, itp . Wyglada kolorowo i ladnie.

iwon(k)a

5. Data: 2005-08-05 20:29:52

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Wielka taca przybrana na zielono z kolorami i pasemkami szczypiorkowymi
> wiórki masła , cząstki cytryny, na tym łosoś w całości :)
> AgaL

mały prosiaczek z jabłkiem w pyszczku
obłozony ziemniaczkami...

Marek

6. Data: 2005-08-06 10:28:25

Od: "syn swojej matki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieniec z galarety z soku pomaranczowego nadziany w srodku pasemkami salaty -
sos ( dressing) do salaty dwolny.

7. Data: 2005-08-06 12:20:33

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mały prosiaczek z jabłkiem w pyszczku
> obłozony ziemniaczkami...

mniam, czy masz jakiś wypróbowany przepis na małego?

Wisnie i procenty
ciasto na pizze - przechowywanie
ciasto z brzoskwiniami
Sos czosnkowy ?