depilacja intymna

1. Data: 2005-05-04 19:06:48

Temat: depilacja intymna
Od: "Mayson" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj po raz pierwszy ogoliłem włosy łonowe. Zrobiłem to maszynką (taką
którą stosuje zwykle do golenia), a później posmarowałem balsamem. Dzisiaj
często odczuwałem szczypanie skóry w tych miejscach oraz zaczerwienienie.
Czy to oznacza że mam nadwrażliwą skórę. A może powinienem zastosować inny
balsam? Poradzono mi zastosowanie CHLORCHINALDIN H. Czy można jeszcze coś
zrobić?

Mayson

2. Data: 2005-05-05 07:03:11

Temat: Re: depilacja intymna
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mayson" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> Czy można jeszcze coś zrobić?

Przeczekać - za kilka dni minie, jak zacznie odrastać ;-).
Moim zdaniem boli, bo po pierwsze skóra w tym miejscu jest bardzo delikatna,
a u Ciebie był to pierwszy raz, a więc szok dla narządów, dlaczego nagle są
takie nagie ;-P, a po drugie nie wiem, czy ten balsam to był dobry pomysł -
mogłeś dodatkowo podraźnić ogolone miejsce, jeśli w składzie były np. kwasy
owocowe. Następnym razem zamiast golenia na zero proponuję przyciąć
nożyczkami lub trymerem owlosienie na choćby 1mm, jeśli ma być krótko - nie
boli w przeciwieństwie do golenia (ale to już rada raczej kosmetyczna, nie
medyczna chyba).

D.

demodeks - co to za LICHO?
Rak.
Ciąża: mama tyje, dziecko nie rośnie
bolący członek podczas wzwodu - co to moze byc??
grzybica - jak leczyc? :(