diane 35 - antykoncepcja

1. Data: 2003-11-14 15:51:14

Temat: diane 35 - antykoncepcja
Od: "Marta" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Lekarz ginekolog przepisal mi tabletki Diane 35 jak pigulki
antykocepcyjne jednak nie zaznaczyl od kiedy zaczynaja one dzialac. Pierwsza
pigulke przyjelam 1. dnia miesiaczki, jak nalezy. Od kiedy moge miec
pewnosc, ze tabletki dzialaja??

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz
Marta

2. Data: 2003-11-14 16:25:36

Temat: Re: diane 35 - antykoncepcja
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:

>pigulke przyjelam 1. dnia miesiaczki, jak nalezy. Od kiedy moge miec
>pewnosc, ze tabletki dzialaja??

Przeczytaj zalaczona ulotke.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2003-11-14 16:40:35

Od: "Marta" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Przeczytaj zalaczona ulotke.

jest tam napisane ,ze w czasie stosowania/leczenia preparatem dane 35 nie
potrzeba stosowania innych srodkow antykoncepcyjnych
czy mam rozumiec ,ze daine 35 dzialaja od 1. pigulki ??

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2003-11-14 17:22:34

Od: "rooster" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Pierwsza
> pigulke przyjelam 1. dnia miesiaczki, jak nalezy. Od kiedy moge miec

Od 14 dnia pierwszego cyklu przyjmowania pigułek.

5. Data: 2003-11-14 22:16:14

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwsza
> pigulke przyjelam 1. dnia miesiaczki, jak nalezy. Od kiedy moge miec
> pewnosc, ze tabletki dzialaja??

zabezpieczenie pojawia sie od pierwszej prawidłowo(=w pierwszym dniu cyklu)
zażytej tabletki. jesteś zabezpieczona przed ciażą.

6. Data: 2003-11-15 00:09:28

Od: "Miron Blasie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta <b...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> pewnosc, ze tabletki dzialaja??
>
> Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

Diane 35 nie jest preparatem antykoncepcyjnym lecz preparatem hormonalnych w
m. in. bolesnych miesiaczkach, tradziku i innych zaburzeniach hormonalnych,
a jednym z jego dzialan jest hamowanie owulacji, nie zaleca sie go jednak
jako preparat antykoncepcyjny, wiec zabezpieczenie rowniez nie jest pewne.

7. Data: 2003-11-15 07:26:05

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zabezpieczenie jest pewne, bo przecież jak ktoś birze tabletki
antykoncepcyjne to odstawia je jak zaczyna brac ten preparat , ale ten lek
Diane jest stosowany głównie u młodych kobiet które cierpią na trądzik
zwykłe tabletki antykoncepcyjne też sa zalecane na bolesne miesiaczki ale
nie maja dzialania anty tradzikowego
zabezpieczenie jest takie samo jak przy normalnych tabletkach

8. Data: 2003-11-15 13:49:33

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Miron Blasie wrote:

>a jednym z jego dzialan jest hamowanie owulacji, nie zaleca sie go jednak
>jako preparat antykoncepcyjny, wiec zabezpieczenie rowniez nie jest pewne.

A kto Ci to powiedzial ?!!! AFAIK ten lek funkcjonowal przez cale lata jako
najzwyklejsza tabletka antykoncepcyjna...

9. Data: 2003-11-15 16:49:18

Od: "Miron Blasie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...net> napisał(a):
> A kto Ci to powiedzial ?!!! AFAIK ten lek funkcjonowal przez cale lata jako
> najzwyklejsza tabletka antykoncepcyjna...

Tak mnie uczyli na studiach i tak jest napisane w podrecznikach
farmakologicznych. Zalecam poczytac wiecej jesli boisz sie opierac na mojej
opinii.

10. Data: 2003-11-15 17:18:19

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto Ci to powiedzial ?!!! AFAIK ten lek funkcjonowal przez cale lata
jako
> najzwyklejsza tabletka antykoncepcyjna...
>
> Dunia

Loj, to malo wiesz. Preparat jest glownie uzywany w walce z tradzikiem, u
mezczyzn - z lysieniem, lekkich postaci hirsutyzmu (nadmiernym owlosieniem
twarzy - u kobiet). To, ze pelni tez role srodka antykoncepcyjnego wiaze sie
z jego skladem, czyli zawartoscia etinylestradiolu i octanu cyproteronu
(progesteronu).
Nie oznacza to jednak, ze w zwiazku ze skladem, lek moze byc stosowany
wylacznie jako kuracja antykoncepcyjna, spektrum dzialania jest szerokie, a
antykoncepcja jest jednym z wielu.

Pozdrawiam,
Anka

Nadżerka
Klinika DERMATOLOGICZNA - gdzie znajde na tyle dobra, ze pomoze ??
glista
czy marichuana szkodzi?
pomocy! wysypka!!!