dietetycznie :)

1. Data: 2004-09-25 09:51:37

Temat: Re: dietetycznie :)
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fuksa" <f...@o...pl>
[...]
> Strasznie mi głupio- bo to ja powinnam mieć wiadomości na ten temat,
ale
> dlatego zaczęłam pytać wśród fachowców :)
> Lekarze mi powiedzieli, że mam uważać i na tym ich troska się
skończyła.
> Dodam tylko, że już raz taką silną anemię zakończyłam transfuzją-
> przysięgam- nie chcę tego powtórzyć :)
[...]

Skoro już raz miałaś anemię i nastąpił jej nawrót to warto abyś zmieniła
lekarzy lub swoje przyzwyczajenia.
Lekarzy - na takich co zajmą się tobą poważnie i zaczną leczyć przyczyny
anemii a nie walczyć z jej skutkami, a swoje przyzwyczajenia
przeanalizuj i po prostu je zmień.
Może masz zbyt mało ruchu, może za mało jesz [1500-2000 kalorii to zbyt
mało jedzenia i żelaza brakuje] albo się odchudzałaś zbyt intensywnie
lub stosujesz "dietę bogaczy", może nastąpiła gwałtowna zmiana stylu
życia pociągająca drastyczną zmianę w odżywianiu, a może przestawiłaś
się z naturalnej żywności na wysoko przetworzoną?
Na początek zacznij jeść wątróbkę cielęcą przynajmniej raz w tygodniu i
poszukaj wody mineralnej z dużą zawartością żelaza.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-09-25 09:54:58

Temat: [OT] Re: dietetycznie :)
Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
[...]
zawartością żelaza.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy
>

> ---
Zabrakło zwyczajowego śmileja na końcu...
zenek

1. Data: 2004-09-25 10:50:47

Temat: Re: [OT] Re: dietetycznie :)
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenek" <z...@v...pl>
> Zabrakło zwyczajowego śmileja na końcu...
> zenek

;-)
Nie czytaj moich tekstów bo to może ci zaszkodzić na zwoje.
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-09-25 10:58:02

Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zenek" <z...@v...pl>
>
> ;-)
> Nie czytaj moich tekstów bo to może ci zaszkodzić na zwoje.
szajs papiru?
zenek

1. Data: 2004-09-25 10:59:35

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fuksa" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pytam całkiem poważnie- można to jakoś pogodzić ?
> żebym miała wszystko, bądź prawie wszystko :) ? Lekarze się wypięli-
> głównie tabletki, na widok których już mi się robi źle :/

Moze zaczniesz pic taka argentynska herbate "yerba mate", powinna zadowolic
i lekarza i dietetyka .Wpisz w google i zobaczysz co "potrafi" ta herbata
,wszystko mozna kupic tez w internecie.
juras

1. Data: 2004-09-25 11:33:08

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenek" <z...@v...pl>
> szajs papiru?
> zenek

ANAL INTRUDER???
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-09-25 11:35:53

Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zenek" <z...@v...pl>
>
> ANAL INTRUDER???
Ej Ty Łobuzie, bo doniosę za Ciebie abusie!
:-)
zenek

1. Data: 2004-09-25 14:24:54

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenek" <z...@v...pl>
> Ej Ty Łobuzie, bo doniosę za Ciebie abusie!
> :-)
> zenek

Dzudzulisz i obrażasz, poczytaj Netykietę.
I weź coś Arturze na wstrzymanie lub na rozwolnienie i nie pstrzyj grupy
swoimi "obstrukcjami".
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---
"We are all worms, but I do believe that I am a glow-worm."
Winston Churchill

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-09-25 14:46:35

Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> I weź coś Arturze na wstrzymanie lub na rozwolnienie i nie pstrzyj grupy
> swoimi "obstrukcjami".
Obstrukcja to zatwardzenie!
Masz coś takiego umysłowego
;-)
zenon

1. Data: 2004-09-25 15:10:46

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenek" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

> Obstrukcja to zatwardzenie!
> Masz coś takiego umysłowego
> ;-)
> zenon

Głupi jesteś, byłeś i no może nie będziesz jak przeczytasz poniższe:

obstrukcja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj)
1. hamowanie jakiegoś procesu, utrudnianie przebiegu jakiejś sprawy
Obstrukcja parlamentarna forma walki w parlamencie, polegająca na
stosowaniu wszelkich legalnych środków w celu uniemożliwienia normalnego
prowadzenia obrad lub podjęcia jakiejś uchwały
2. med. zaparcie stolca; zatwardzenie
łc.
SJP
EOT
--
Pozdrawiam, Jerzy
---
"We are all worms, but I do believe that I am a glow-worm."
Winston Churchill

---
List wolny od wirusów.

[OT] Dlaczego ta grupa wypełniła się OSZOŁOMAMI?
dobry przepis na ocet jabłkowy - ma ktoś?
Ciorba de Burta - przepisa
schab ze śliwką-pytanie
problem z babka i podobnymi ciastami