dietetycznie :)

1. Data: 2004-09-25 15:13:59

Temat: Władyś! Tu jest to coś, co się do Ciebie przylepiło...Re: [OT] Re: dietetycznie :)
Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

... mój Ty Dostojny Transatlantyku...
zenon

1. Data: 2004-09-25 15:23:40

Temat: Dzudzulenie
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... mój Ty Dostojny Transatlantyku...
> zenon

Zmieniłem zdanie.
Głupi byłeś, jesteś i będziesz.
:-O
--
Pozdrawiam, Jerzy
---
"We are all worms, but I do believe that I am a glow-worm."
Winston Churchill

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-09-25 21:40:45

Temat: Re: dietetycznie :)
Od: "fuksa" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Skoro już raz miałaś anemię i nastąpił jej nawrót to warto abyś
> zmieniła lekarzy

nie tak łatwo

lub swoje przyzwyczajenia.

nie tak łatwo :)

> Może masz zbyt mało ruchu, może za mało jesz [1500-2000 kalorii to
> zbyt mało jedzenia i żelaza brakuje] albo się odchudzałaś zbyt
> intensywnie lub stosujesz "dietę bogaczy", może nastąpiła gwałtowna
> zmiana stylu życia pociągająca drastyczną zmianę w odżywianiu, a może
> przestawiłaś się z naturalnej żywności na wysoko przetworzoną?

Otóż nie. Zaczęło się od babskohormonalnego kwiku- jem całkiem normalnie,
troszkę zmieniłam jedzonko na mniej cholesterowe.

> Na początek zacznij jeść wątróbkę cielęcą przynajmniej raz w tygodniu
> i poszukaj wody mineralnej z dużą zawartością żelaza.

Bingo ! Wątróbkę zarządziłam i nawet mi smakuje, ale wersja smażona :]
I bądź tu mądry!!! Powiedziano mi, że jak cholesterol się nie zmniejszy -
to mogę mieć zawał- ale tego nie czuję, czuję natomiast słabość, brak sił
itp z powodu anemii. Mogę do końca życia jeść(nie wiem co tu wpisać
obrzydliwego :D ) co mi da pewność, że będzie fajosko :)

dodatkowy problemik w tym, że nie mam czasu bawić się w kuchni, a mam
dziesięciolatka, który wątróbki i rybki nie tknie, szczęśliwie też nie lubi
pieczonego kurczaka :D

Ale marudzę :)
i następną razą dam przepis na pyszną paprykę w occie :)

1. Data: 2004-09-25 21:45:04

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Sep 2004 16:45:44 +0200 I had a dream that Sowa
<m...@w...pl> wrote:
> Tak więc, anemicy szpinak jak najbardziej jak maja ochotę - jego jedzenie
> wcale nie będzie stratą czasu. :-)

Oczywiście, tylko wiesz, szło mi o tych, co to zapatrzeni tacy, że jak
żelazo, to tylko szpinak - po trupach :)

1. Data: 2004-09-26 08:40:47

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fuksa" <f...@o...pl>
> JerzyN wrote:
[...]
> [...]
> itp z powodu anemii. Mogę do końca życia jeść(nie wiem co tu wpisać
> obrzydliwego :D ) co mi da pewność, że będzie fajosko :)

Stek z koniny z rusztu będzie najlepszy i popijaj świeżą krwią wołowa
lub wieprzową, zagryzaj peczkiem zielonej pietruszki, liśćmi selera lub
jarmużem, i czarny chleb.
Po dwóch tygodniach staniesz na nogi.
Aaaa popijaj czerwonym winem.
:-)

--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-09-27 02:47:58

Od: a...@i...org szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Sep 2004 10:40:47 +0200, "JerzyN" <N...@m...pl>
wrote:

>Stek z koniny z rusztu będzie najlepszy i popijaj świeżą krwią wołowa
>lub wieprzową, zagryzaj peczkiem zielonej pietruszki, liśćmi selera lub
> [...]

No widzisz Jerzy - jak chcesz to potrafisz...
;->>>>>>>>>>>>

Art(Gruby)

"And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide "

;-))))

[OT] Dlaczego ta grupa wypełniła się OSZOŁOMAMI?
dobry przepis na ocet jabłkowy - ma ktoś?
Ciorba de Burta - przepisa
schab ze śliwką-pytanie
problem z babka i podobnymi ciastami