dlaczego gorzka

1. Data: 2001-12-27 08:27:38

Temat: dlaczego gorzka
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ryba mi wyszla, moze mi ktos powie. Zrobilam rybe faszerowana z dorsza
mrozonego. Tyle pracy i wszystko wyrzucilam. A chyba po raz pierwszy
wyszla taka ladna-scisla. Robilam tradycyjnie:
0,5 kg dorsza zmielilam z namoczona buleczka i przesmazona cebula,
dodalam lyzke kaszy manny, 2 jajka i pokrojona natke. Zrobilam piekny
rulonik w serwecie nasmarowanej maslem i gotowalam 1 godz. Ostudzilam
rybe, sklarowalam galarete,pokroilam rybe i na szczescie sprobowalam.
Wszystko poszlo do kosza. :((
Poswiateczne pozdrowienia. Ulka

1. Data: 2001-12-27 14:18:09

Temat: Re: dlaczego gorzka
Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"Ulka" <u...@p...onet.pl> wrote in message
> ryba mi wyszla, moze mi ktos powie. Zrobilam rybe faszerowana z dorsza
> mrozonego. Tyle pracy i wszystko wyrzucilam. A chyba po raz pierwszy
> wyszla taka ladna-scisla. Robilam tradycyjnie:
Z tego co wiem, ryba jest gorzka gdy przy oprawianiu zolc sie wyleje.
Piszesz, ze kupilas mrozone - wiec to nie Twoja wina, tylko 'oprawcy'.
Szkoda tylko, ze ta cala praca i wysilek na darmo.
Ania

1. Data: 2001-12-27 15:03:10

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co wiem, ryba jest gorzka gdy przy oprawianiu zolc sie wyleje.
> Piszesz, ze kupilas mrozone - wiec to nie Twoja wina, tylko 'oprawcy'.
> Szkoda tylko, ze ta cala praca i wysilek na darmo.

Dzieki, a ja szukalam winy w moim wykonaniu. Ulka

1. Data: 2001-12-27 16:56:01

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja robilam wedlug tego samego przepisu i - po prostu jest jakas taka
niesmaczna.
a dorsza mialam swiezego....
Moze ja po prostu nie mam talentu do galaret????

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-12-31 15:10:40

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rulonik w serwecie nasmarowanej maslem i gotowalam 1 godz. Ostudzilam
> rybe, sklarowalam galarete,pokroilam rybe i na szczescie sprobowalam.

A z czego robiłaś galaretę?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl