do zabudowy czy nie?

1. Data: 2004-07-03 12:12:38

Temat: do zabudowy czy nie?
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zastanawiam sie obecnie czy wybrac lodowke do zabudowy czy nie??
Z tego co widze to do zabudowy jest o wiele mniejszy wybor a i ceny nizsze.
Prosze o jakies rady i komantarze

1. Data: 2004-07-03 12:21:49

Temat: Re: do zabudowy czy nie?
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" napisał w wiadomości

> [...]
> Zastanawiam sie obecnie czy wybrac lodowke do zabudowy czy nie??
> Z tego co widze to do zabudowy jest o wiele mniejszy wybor a i ceny

zależy ...... moim zdaniem ładna lodówka jest lepsza niz brzydka zabudowana
a poza tym zabudowanie lodówki wyrówna ci zapewne roznice w cenie :-)
pozdrawiam
gosi@

1. Data: 2004-07-03 18:00:31

Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Zastanawiam sie obecnie czy wybrac lodowke do zabudowy czy nie??
> Z tego co widze to do zabudowy jest o wiele mniejszy wybor
to jeden minus

a i ceny nizsze.
niby plus, ale zabudowanie nie jest darmowe (szafa, drzwiczki, itp), wiec
zero. ja bym sie kierowal estetyka i efektem koncowym. zrob wizualizacje
projektu i sie dobrze zastanow.
--
PozdKa

1. Data: 2004-07-05 10:27:23

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i wąskie w środku, niestety...
JaC

1. Data: 2004-07-05 10:30:36

Od: "Mustafa" <m...@n...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli ma stać zupełnie osobno - np w kącie to zwykła
jeśli w ciągu mebli - np przy końcu blatu to zabudowana
=======
Mustafa

1. Data: 2004-07-07 11:14:22

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MrOwA" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Zastanawiam sie obecnie czy wybrac lodowke do zabudowy czy nie??
> Z tego co widze to do zabudowy jest o wiele mniejszy wybor a i ceny

Gdy ja robiłem swoja kuchnię, to sama zabudowa kosztowała więcej niż
lodówka. Wyśmiałem ludzi i kupiłem wolnostojąca pod kolor mebli.

jaka lodówka?
Ile schnie gips?
grzejniki
slup energetyczny w ogrodzie