dobre piekarniki

1. Data: 2012-04-10 10:57:22

Temat: dobre piekarniki
Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczyna wariować zegar z termostatem w kuchence Mastercook (gazowa z
elektrycznym piekarnikiem)
Cena zegara ponad 300 zł (nie licząc mojej robocizny) czyli jedna
trzecia ceny całej kuchenki.
Żona twierdzi że i tak w tym piekarniku źle się piecze, przypala od
strony drzwiczek (czy odwrotnie).
Poprzednia kuchenka też piekła nierównomiernie

Zastanawiam się nad wymianą całej kuchenki ale na taką w której
piekarnik jest "pewny" tzn. grzeje równomiernie

Macie jakieś sprawdzone typy
chciałbym wydać ok 1500 zł

2. Data: 2012-04-10 11:22:06

Temat: Re: dobre piekarniki
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-10 12:57, gary pisze:

> Zastanawiam się nad wymianą całej kuchenki ale na taką w której
> piekarnik jest "pewny" tzn. grzeje równomiernie
>
> Macie jakieś sprawdzone typy
> chciałbym wydać ok 1500 zł

Teraz będzie festiwal pliszek :)
Polecam Electrolux, dobrych kilka lat używam, piekarnik działa idealnie
(płyta też), a piekę często i w rozmaitych temperaturach. Modelu nie
podaję, bo to się zmienia z czasem, w cenie powinieneś się spokojnie
zmieścić.
--
B.

3. Data: 2012-04-11 10:31:09

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 13:22, Bbjk <b...@q...pl> wrote:

> [...]
> (płyta też), a piekę często i w rozmaitych temperaturach. Modelu nie
> podaję, bo to się zmienia z czasem, w cenie powinieneś się spokojnie

Oj, tu się zgodzę. Korzystałam przez 4 lata z kuchenki Elektroluxa z
dwoma piekarnikami /jeden z grillem, drugi zwykły - nawiasem mówiąc -
czemu w Polsce to jest takie niecodzienne? A szkoda.../ no i tyle w
niej było złego, że płyta była ceramiczna. Ale piekarniki - świetne!

Ania

4. Data: 2012-04-11 14:51:17

Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk <b...@q...pl> napisał(a):

> Teraz będzie festiwal pliszek :)

Nie wiem jak potoczy sie dalej, ale przed 3ma mi-cami wybrałem Amicę EBD
8874.Skusiły mnie liczne przychylne opinie, dobre wyposażenie za przyzwoita
cenę. Na razie z dziesięć wypieków , głównie mięsny rożen i- , duży drób i
nieźle działa. Trochę udręczy początkujacego szybkie decyzje (pare sunkd)
na elektroniki, która zatwierdza wszelkie zmiany i późniejsze korekty -
nalezy wychodzic z programu i od nowa nastawy .. No, ale początki zawsze
bywaja trudne..

5. Data: 2012-04-13 12:46:00

Od: "Henryem" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gary" <g...@c...pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiam się nad wymianą całej kuchenki ale na taką w której piekarnik
> jest "pewny" tzn. grzeje równomiernie
>
> Macie jakieś sprawdzone typy
> chciałbym wydać ok 1500 zł

Siemens ma model HB56AS560 godny uwagi lecz nie mieszczący się w kwocie
okreslonej przez gary-ego cena 2100zł.
Tym czasem..

kupno jednego pokoju
gdzie kupie takie kafle?